خبرگزاری کار ایران

سجادی: نتیجه بررسی‌ها درباره اشتباهات داوری را اعلام می‌کنیم

وزارت ورزش در انتخابات فوتبال گزینه‌ای ندارد

معاون وزیر ورزش با تاکید بر بی طرفی این وزارتخانه در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش گزینه ای برای انتخابات فوتبال ندارد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش درباره این موضوع که وزارت ورزش قرار است در انتخابات فدراسیون فوتبال ورود کند، تاکید کرد: نمی‌دانم چرا این برداشت وجود دارد. ولی در هر صورت برداشت اشتباهی است. بنده هم گزینه نیستم. وزارت ورزش اصلا کاندیدایی در فوتبال ندارد و در انتخابات دیگر فدراسیون‌ها کاندیدایی نداشته‌ایم. بعضا برخی ها فضایی را ایجاد می کنند که حاشیه درست می کند. به اندازه کافی فدراسیون فوتبال چالش و تنش دارد. به همین خاطر وارد آن نمی شویم. به هرحال باید کمک کنیم تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

وی درباره برگزاری نشست با مدیران باشگاه‌ها برای بررسی مشکلات داوری فوتبال بیان کرد: در نشست ۱۴ تن از پیشکسوتان و کارشناسان داوری حضور داشتند. پیرو آن یک جلسه دیگر نیز پیش بینی کردیم و با مدیران عامل ۱۶ تیم لیگ برتری جلسه داشته باشیم تا نظرات آنها را درباره مشکلات داوری و نیز پیشنهادهایی که دارند را در نظر بگیریم. سعی ما این است که جمع بندی کار را تا هفته آینده به فدراسیون فوتبال ارایه دهیم. تلاش بر این است مشکلات پی در پی داوری کم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این کار وزارت ورزش نوعی دخالت در فوتبال محسوب نمی‌شود، گفت: این وظیفه ماست که وقتی مشکلاتی تکرار می‌شود برای حل آن ورود کنیم. در هر رشته‌ای وظیفه ذاتی وزارت ورزش این است که کمک کند و نظرات مشورتی را ارایه دهد.

سجادی درباره جلسه امروز با روسای فدراسیون‌های ورزشی به رادیو ورزش گفت: همیشه در  تقویمی که پیش بینی کردیم در چهارشنبه آخر هر ماه جلسه با فدراسیون ها را داریم. دستور جلسه امروز نیز درباره استعدادیابی و نمایشگاهی که برگزار کردند خواهد بود. درباره انجمن روانشناسی و نیز پزشکی ورزشی نیز بحث می شود.

کد خبر : ۳۲۲۹۵۸