خبرگزاری کار ایران

امیررضا خادم مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از حضور بخش خصوصی در ورزش

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۹۷

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش گفت: در راستای جذب و حمایت از بخش خصوصی در زمینه فعالیت‌های ورزشی ایجاد زیرساخت و شرایط مناسب ضروری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش، امیررضا خادم در دیدار با روسای هیات های ورزشی، باشگاه های بخش خصوصی و نیکوکاران حوزه ورزش استان بوشهر گفت: باشگاه ها و تیم هایی مانند شاهین بوشهر، ایران جوان و سایر تیم هایی که از طرف مردم مورد حمایتند، باید به سوی کسب درآمد حرکت کنند و منتظر حمایت های دولتی نباشند.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد تیم های مردمی هم از طرف دولت حمایت شوند، دیگر نمی‌توان این باشگاه ها را خصوصی دانست.

خادم گفت: واگذاری فعالیت های ورزشی به بخش خصوصی در برنامه های دولت قرار دارد که این مهم باید در استان ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

خادم اضافه کرد: بر اساس یک ابلاغ، دستگاه های اجرایی باید یک درصد از درآمد خود را صرف ورزش کنند و هیات های ورزشی می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی از آنها در راستای فعالیت های خود کمک بگیرند.

وی ادامه داد: رئیسان هیات ها باید با برنامه ریزی به منظور کسب درآمدهای مناسب تلاش کنند تا بتوانند ورزشکاران خود را تقویت کنند.

 معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان  بیان کرد: فردی که به عنوان رئیس هیات انتخاب می شود این فکر را که دولت برای فعالیت های هیات به وی پول پرداخت کند، فراموش کند و به دنبال جذب منابع خارج از ساختار وزارت ورزش باشد.

وی گفت: تا سال 76 رشته قایقرانی استان بوشهر در همه ماده ها بهترین فعالیت را داشت و در چند سال اخیر شاهد افت در این رشته بوده ایم.

خادم اضافه کرد: هیات قایقرانی استان و اداره کل ورزش و جوانان برای استفاده از امکانات مورد نیاز رشته قایقرانی که در گذشته از طرف اداره بنادر و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اختیار قایقرانان قرار می گرفت، اقدام کند.

وی افزود: با توجه به موقعیت دریایی استان، تلاش شود این رشته دوباره در استان بوشهر فعالیت های خوب خود را آغاز و احیا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز