خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد:

کی‌روش کسالت‌ دارد!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تکلیف مرخصی کی‌روش در نشستی که با کفاشیان خواهد داشت مشخص می‌شود و رئیس فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری در مورد آن اختیار تام دارد.

به گزارش ایلنا، محمود اسلامیان پس از نشست امروز (چهارشنبه) اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کار حسابرسی انجام می‌شود و قرار است هفته آینده تاریخ مجمع را کفاشیان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص کنند. در جلسه امروز اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب هیئت رئیسه رسید، تصمیماتی در خصوص هیئت رئیسه سازمان لیگ گرفته شد و در این زمینه به نتیجه رسیدیم. همچنین در مورد قرارداد خاکپور صحبت شد و صحبت‌هایی هم درباره تیم ملی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: اعضای هیئت رئیسه از عملکرد کی‌روش حمایت کردند. خوشبختانه تیم ملی با نتیجه قابل قبولی که مقام گوام گرفت، دو بازی بعدی را با آرامش انجام خواهد داد و باید برای مرحله بعد رقابت‌های مقدماتی جام جهانی که مرحله حساسی است، آماده شود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد دلیل صحبت‌هایی که در خصوص استعفای کی‌روش مطرح می‌شود درخواست مرخصی او از فدراسیون فوتبال است، تأکید کرد: کی‌روش کسالت‌هایی دارد. قرار است وقتی تیم ملی برگشت، او با کفاشیان صحبت کند و به احتمال زیاد فردا این اتفاق رخ می‌دهد. باید متناسب با شرایط و برنامه‌های تیم ملی این موضوع بررسی شود. ممکن است در جلسه کی‌روش با کفاشیان من هم حضور داشته باشم، البته کفاشیان در این خصوص اختیار تام داشته و باید تصمیم بگیرد. همان‌طور که گفتم باید این موضوع را بررسی کنیم.

اسلامیان در پاسخ به این پرسش که «آیا صحبت‌های کی‌روش در خصوص استعفا و اینکه شاید دیگر در ایران نماند، پس از برد مقابل گوام کار درستی بود و این حرف‌ها کام مردم ایران را تلخ نکرد؟»، اظهار داشت: نه تنها برای مردم ما، بلکه برای همه کشورها صعود به جام جهانی اهمیت زیادی دارد. همه ما از تیم ملی حمایت می‌کنیم، البته هر کس باید در حد و مرز خود عمل کند. اگر هدف بزرگ ما صعود به جام جهانی باشد، چنین مسائل کوچکی نباید ذهن‌مان را مشغول کند.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر میزان مرخصی‌های کی‌روش در قراردادش مشخص نیست و چرا او باید خارج از آنچه در قراردادش توافق شده به مرخصی برود، گفت: در جلسه‌ای که بین کی‌روش و کفاشیان برگزار می‌شود، این بحث قطعاً انجام می‌شود و همان‌طور که گفتم باید این موضوع بررسی شده و ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اعضای مجمع سازمان لیگ معتقدند هیئت رئیسه فعلی سازمان لیگ غیرقانونی است و نباید تصمیم‌گیری کند، گفت: به هر حال انتخابات مجمع سازمان لیگ برگزار شده، اصلاح یک بند اساسنامه سازمان لیگ صورت گرفته و قرار است اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ متشکل از دو نفر از اعضای مجمع سازمان لیگ، دو نفر را که کفاشیان معرفی می‌کند و یک نفر را که رئیس سازمان لیگ انتخاب می‌کند، باشد.

کد خبر : ۳۲۳۰۶۷