خبرگزاری کار ایران

نمی شود مدام درگیر مشکلات مالی باشیم؛

رضائیان: حفظ منطقه امن جدول برای ما سخت است

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۳۱۴

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: امیدواریم با کسب امتیاز مقابل سایپا به انزلی برگردیم.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما چند بازیکن مصدوم داریم و 2 بازیکن ملی پوش ما هم تازه امروز به تیم اضافه شدند و با این شرایط به مصاف سایپا در تهران خواهیم رفت. هر چند بعضی از بازیکنان اصلی مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما جایگزین های شایسته ای داریم و امیدواریم باکسب امتیاز به انزلی برگردیم.

وی افزود: سایپا الان تیم باتجربه ای است. آنها از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردارند و الان دیگر نمی توانیم بگوییم تیم جوانی هستند. سایپا حریف قدری است و دنبال کسب 3 امتیاز است و آنها هم مثل ما دنبال برد هستند و بازی بی تفاوتی برای 2 تیم نخواهد بود. بردن سایپا کار ساده ای نیست چون هم کادر فنی خوب و هم بازیکنان نخبه ای دارند.

وی در مورد مشکلات مالی ملوان که حمید استیلی بر آن تاکید کرده، گفت: من هم این مسئله را تایید می کنم و هر تیمی که مشکل مالی داشته باشد، آسیب می بیند. امیدوارم هر چه سریعتر چاره ای اندیشیده شود تا و با تزریق پول مشکل حل شود. ما انتظار خیلی زیادی هم نداریم که بخواهیم 30 درصد قرارداد بچه ها را بدهند بلکه الان به حداقل ها هم راضی هستیم.

مدیر عامل ملوان در مورد عملکرد تیمش در 11 بازی گذشته و کسب 16 امتیاز گفت: الان در منطقه امن جدول هستیم و مطمئن هستم اگر مشکلات مالی حل نشود تا پایان فصل از بابت این جایگاه خیال مان راحت نخواهد بود چون ما یک سوم راه را رفته ایم و بقیه راه خیلی مهم است چرا که در نیم فصل دوم تیم ها خیلی سخت امتیاز می دهند. باید هر چه سریعتر تدبیر کنیم تا از این شرایط مالی خارج شویم.

رضائیان در پایان گفت: تا زمانی که منابع درآمدزایی فوتبالی وجود نداشته باشد همین مشکلات وجود خواهد داشت. از اسم لیگ حرفه ای پول در نمی آید یا باید اسم حرفه ای را بردارند یا حق پخش و بلیت فروشی و بقیه مشکلات را حل کنند. نمی شود که بخش هزینه ها حرفه ای و بخش درآمدها آماتور باشد. اینجوری فوتبال به جایی نمی رسد و هر سال باید شاهد روزهای برزخی باشیم. نمی شود که از اول تا آخر لیگ با مشکلات مالی دست به گریبان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز