خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین صبح امروز پرسپولیس؛

حضور سرزده سوشا در جمع سرخپوشان/تمرینات ویژه مهاجمان زیر نظر برانکو

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۳۶۰

تمرینات تیم پرسپولیس در حالی صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر پیگیری شد که سوشا مکانی به طور سرزده در جمع سرخپوشان حضور یافت.

به گزارش ایلنا، تمرین صبح امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی فر با حضور بازیکنان و مربیان این تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. 

حضور سرزده سوشا مکانی در جمع بازیکنان پرسپولیس از نکات قابل توجه تمرین سرخپوشان بود که با استقبال همبازیان او روبرو شد و تولد این بازیکن را به او تبریک گفتند. قرار است مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا هم از ساعت 16 در تمرین پرسپولیس شرکت کنند و به تمرینات ریکاوری بپردازند.

 امروز حال و هوای خاصی در تمرین پرسپولیس حاکم بود و بازیکنانتمرین روحیه بالایی داشتند و پیش از آغاز تمرین در رختکن عکس‌های زیادی با یکدیگر گرفتند.

سپس بازیکنان در سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر به انجام تمرینات کششی و نرمشی پرداختند و بدن‌های خود را گرم کردند. در ادامه بازیکنان ابتدا با کار با توپ تمرینات خود را آغاز کردند و سپس حدود 10 دقیقه به گرم کردن با توپ پرداختند.

در ادامه این تمرین بازیکنان به دو گروه قسمت شده و مهاجمان زیر نظر برانکو تمرین می‌کردند و مدافعان هم زیر نظر پانادیچ کارهای دفاعی را مرور کردند. فوتبال درون تیمی بخش دیگری از تمرین امروز  بود که در این بخش سوشا مکانی حضور نداشت و به استراحت پرداخت .

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر روز شنبه در تهران میزبان استقلال اهواز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز