خبرگزاری کار ایران

فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی دلایل محکمه‌پسند می‌خواهد

ذوالفقارنسب: من با ادامه کار کی‌روش موافقم

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۳۶۹

من با ادامه کار کی روش در تیم ملی ایران موافق هستم چون کار فوتبالی‌اش مورد تایید است و فقط در مسائل حاشیه ای می‌بایست کمی خویشتن داری کند و کانال های خبررسانی اش را بهتر انتخاب کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می کنم در قانون طبیعت هر عملی عکس العملی دارد و همه صحبت ها و هجمه هایی که امروز علیه کی روش وجود دارد بازخورد رفتارهای خودش است. دلیل حرفم هم این است که بازی با تیم هایی مثل گوام و ترکمنستان جو روانی و مانور تبلیغاتی که به آن پرداخته شد را نیاز نداشت.

وی افزود: فضای حال حاضر اطراف تیم ملی فضای فرهنگی خوبی نیست و خیلی ها از این شرایط سواستفاده می کنند و این رفتارها شخصیت ورزشی جامعه فوتبال را تضعیف می کند. مقصر این ماجراها هم کسی است که این جنگ روانی را شروع کرده است.

وی در مورد شایعه استعفای کی روش اظهار داشت: چنین چیزی اصلا امکان پذیر نیست چون قرارداد رسمی امضا شده و چند ماه بیشتر از شروع آن نگذشته است و دو طرف مفاد آن را پذیرفته اند و صد در صد قابلیت اجرایی دارد مگر اینکه دلایل محکمه پسندی باشد تا قرارداد کی‌روش فسخ شود.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: من با ادامه کار کی روش در تیم ملی ایران موافق هستم چون کار فوتبالی‌اش مورد تایید است و فقط در مسائل حاشیه ای می‌بایست کمی خویشتن داری کند و کانال های خبررسانی اش را بهتر انتخاب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز