خبرگزاری کار ایران

سایپا ۲ – ملوان یک؛

قوها در دستگردی گرفتار شدند/ درس آقامعلم به استیلی

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۵۸۱

تیم فوتبال سایپا موفق شد با برتری بر ملوان بندر انزلی 3 امتیاز خانگی را در دستگردی به جیب بزند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15:15 در ورزشگاه دستگردی تیم فوتبال سایپا میزبان  ملوان بندر انزلی بود که شاگردان مجید جلالی در دیدار تماشایی موفق شدند 3 امتیاز خانگی را کسب کنند تا قوها دست خالی به انزلی برگردند.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، حامد شیری ، مجید ایوبی، محمد اسماعیل‌بیگی، ابراهیم شکوری، علی  زینالی، روزبه شاه علی‌دوست، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، مسعود ابراهیم‌زاده و رضا نوروزی.

ترکیب ملوان: سرگئی پاشنکو، احمد آهی، حسین کنعانی، حسین ماهینی، عزیز معبودی سعید یوسف‌زاده، پژمان نوری، ، محمد آبشک سهیل رحمانی، محمدرضی و آرش افشین(رضا درویشی(پویا نزهتی).

در این دیدار که پیام حیدری قضاوت آن را بر عهده داشت سایپا با گل‌های ابراهیم صادقی دقیقه67 و علی زینالی دقیقه 77 در مقابل تک گل دقیقه 79 سیاوش حق‌نظری برابر ملوانان به برتری رسید تا نارنجی‌پوشان 20 امتیازی شوند رده پنجم جدول را به خود اختصاص دهند. ملوان هم با 16 امتیاز جایگاه هشتم را در اختیار دارد.

غایب بزرگ این دیدار برای سایپا جواد نکونام بود که فرصت حضور در این بازی را نداشت. همچنین مصدومیت مجدد آرش افشین بدترین خبر برای استیلی و تیمش بود.

داور این دیدار  به علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی از سایپا  و سهیل رحمانی و حسین ماهینی از ملوان کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز