خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان؛

شرایط حضور تیم‌های ایرانی اعلام شد/جایزه 100 هزار دلاری

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۸۱۹

چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ ایران می‌توانند طی روزهای ۵ و ۶ آذرماه در دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ باشگاه‌های ایران حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوم آذرماه می‌توانند برای ثبت قرارداد رسمی با کشتی گیران خود اقدام کنند.

بر این اساس هر تیم می تواند از ۱۲ کشتی گیر، ۳ مربی، یک سرپرست، یک پزشک و یک ماساژور استفاده کند. این تیم‌ها صرفا می‌توانند از مربیانی استفاده کنند که مطابق ضوابط اعلامی کمیته مربیان زیر ۶۰ سال بوده و کلاس کنترل سال ۹۳ را نیز گذرانده باشند.

هر تیم حداکثر می‌تواند ۲ کشتی گیر خارجی در ترکیب تیم خود داشته باشد که حضور نفرات خارجی در ترکیب تیم‌ها نیز باید بر اساس مقررات ترانسفر اتحادیه جهانی کشتی باشد.

همچنین به تیم‌های برتر رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ۱۰۰ هزار دلار به عنوان جایزه اهدا می‌شود که تیم های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ هزار دلار جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

دومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 5 و 6 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران با حضور 12 تیم از کشورهای دنیا و تیم های برتر لیگ ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز