خبرگزاری کار ایران

وزنه برداری قهرمانی جهان- آمریکا؛

شروع ناامیدکننده اولین وزنه‌بردار ایران/ مجید عسکری شانزدهم شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۹۷۳

نماینده وزنه برداری ایران در دسته ۶۲ کیلوگرم با کسب عنوان شانزدهمی در رقابت‌های جهانی به کار خود پایان داد

به گزارش ایلنا، مجید عسکری که بامداد امروز یکشنبه در دسته B رقابت‌های جهانی به روی تخته رفته بود با عملکردی ضعیف به کار خود پایان داد.

ملی پوش ۶۲ کیلویی که برای رسیدن به مسابقات جهانی مشکلات متفاوتی از جمله پارگی عضله دست و نیز طی کردن یک پروسه طولانی برای اخذ روادید آمریکا را پشت سر گذاشت، در روز مسابقه و با مهار وزنه ۱۲۲ کیلویی درحرکت یکضرب خود موفق شد با شروع حرکت دوضرب پس از یک بار ناکامی در مهار وزنه ۱۵۲ کیلوگرمی در مرتبه دوم این وزنه را مهار کرده و چشم به ثبت وزنه ای سنگین تر در حرکت سوم دوضرب خود داشته باشد.

عسکری در سومین حرکت دوضرب خود وزنه ۱۶۵ کیلویی را درخواست کرد اما نتوانست این وزنه را مهار کند. بنابراین با توجه به ناکامی وزنه بردار ایران در مهار این وزنه عسکری درمجموع با ثبت ۲۷۴ کیلوگرم به کار خود خاتمه داد و شانزدهم شد.

رقابتهای دسته A فردا آغاز می شود.

جابر بهروزی ملی پوش دسته ۶۹ کیلوگرم راس ساعت ۲۱:۲۵ به وقت محلی هیوستن روی تخته رفته و با رقبای خود در این وزن به رقابت می پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز