خبرگزاری کار ایران

سرمربی رئال مادرید: بارسا تیم برتر بود

بنیتس تسلیم شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۹۹۴

سرمربی رئال مادرید معتقد است پیروزی بارسلونا ناشی از برتری این تیم بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آس، در هفته دوازدهم لیگای اسپانیا رئال مادرید با 4 گل از بارسلونا شکست خورد.

رافائل بنیتس در نشست خبری پس از بازی گفت: زمانی که پیروز یا مغلوب می‌شوید همه تیم در کسب آن نقش دارند. ما خیلی ناراحت هستیم و ناراحت هستیم که این شکست برابر بارسلونا رقم خورد. باید تلاش کرد و اتحاد داشت و در بازی آینده باید سه امتیاز کامل را کسب کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره عملکرد بازیکنانش اظهار کرد: برابر تیم خوبی قرار گرفتیم و اشتباهاتی داشتیم و تاوان آن را پرداختیم. نقش مارسلو در آغاز نیمه دوم کلیدی بود. می‌توانستیم بازی را در اختیار بگیریم اما بارسا این اجازه را به ما نداد.

او افزود: بین نیمه با بازیکنان صحبت کردم تا بهتر بازی کنند و بتوانند دروازه حریف را باز کنند. در شروع، بازیکنان عطش گلزنی داشتند و در نیمه دوم تیم منسجم‌تر کار کرد ولی در پایان بازی وقتی این نتیجه رقم خورد تیم تنها خود را برای ضربه دیگر از جانب حریف آماده می‌کرد.

سرمربی رئال مادرید این نتیجه را در ادامه همکاری‌اش با رئال مادرید بی‌تاثیر می‌داند. او در این ارتباط گفت: تنها نگران بهترکردن وضعیت روحی تیم هستم.

بنیتس در پایان درباره ترکیب تیمش اظهار کرد: از خامس رودریگس و سه مهاجم دیگر استفاده کردم چون می‌خواستم تیم تهاجمی بازی کند و از جلو پرس کند. گاهی اوقات توانستیم آن را انجام دهیم و مواقعی که موفق به انجامش نشدیم تاوانش را پرداخت کردیم. من از کاسمیرو استفاده نکردم چون به بازیکنان باتجربه و سطح بالا نیاز داشتم تا تیم حریف را تحت فشار قرار دهد اما آن چیزی که مد نظرم بود اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز