خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری قهرمانی جهان- آمریکا؛

صدرنشینی بهروزی در حرکت یک ضرب دسته 69 کیلوگرم

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۲۱

جابر بهروزی در مسابقات گروه B دسته 69 کیلوگرم قهرمانی سال 2015 جهان در آمریکا با بلند کردن وزنه 147 کیلوگرم، صدرنشین این وزن شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های دسته 69 کیلوگرم قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) از ساعت 7:30 به وقت تهران در ورزشگاه جرج بروان شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا آغاز شد که جابر بهروزی در حرکات یک ضرب این دسته ابتدا وزنه 141 کیلوگرمی را بلند کرد و بعد از آن موفق به مهار وزنه 147 کیلوگرمی شد اما در حرکت سوم خود نتوانست وزنه 148 کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

البته او تا جابجایی رکورد حرکت یک ضرب ایران در این دسته 4 کیلوگرم فاصله داشت. سید مهدی پانزوان با 150 کیلوگرم رکوردار حرکت یک ضرب ایران در دسته 69 کیلوگرمی است.

بهروزی قهرمان دانشجویان جهان و  دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال 2011 مالزی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در رده نهم ایستاد و در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز در تایلند (شهریور 94) در رده هفتم آسیا قرار گرفت.

او تجربه دو سال حضور در رقابت‌های قهرمانی سال 2013 و 2014 جهان را نیز دارد.

بهروزی با رکورد مجموع 330 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2013 در لهستان، تا یک قدمی کسب مدال پیش رفت و در نهایت در مکان چهارم وزن 69 کیلوگرم ایستاد.

به طور قطع او با تکرار همان حدنصاب امسال هم می تواند جز 6 وزنه بردار برتر این وزن باشد. بهروزی در رقابت‌های قهرمانی سال 2014 جهان در آلماتی قزاقستان با مهار وزنه‌های 142 کیلوگرم در یک ضرب و 176 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب مجموع 318 کیلوگرم در مکان هشتم جهان ایستاد.

کیم میونگ هیوک از کره شمالی (نایب قهرمان المپیک و نفر سوم جهان) در غیاب هو لیائو از چین (رکورددار این وزن و دارنده 9 مدال طلای جهان) بخت اول قهرمانی این دسته است.

پیکارهای وزنه برداری قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک از 30 آبان تا 8 آذر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز