خبرگزاری کار ایران

به ملاقات مریض نروید، حالش بدتر می‌شود!

کفاشیان: روح کی‌روش در ایران است!

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۶۸

رئیس فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه نشست مدرسان فوتسال در خصوص مسایل مختلف فوتبال ایران طی روزهای اخیر اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه نشست مدرسان فوتسال در خصوص اینکه آیا کی‌روش مرخصی را گرفته اظهار داشت: بحث مرخصی نیست. برنامه‌ریزی انجام دادیم و مراحل برای صعود تیم ملی را انجام دادیم. او یک سری خواسته‌های به حقی داشت که یکی از اولین مسائل زمین است. قطعا شرط او باقی است که اگر نتواند در مرحله دوم انتخابی جام جهانی با این امکانات فعلی برویم صعود کمی سخت است.

وی ادامه داد: او برای معالجه رفته است و حدود یک ماه و 20 روز مرخصی است و از همانجا کارش را برای قطر آغاز می‌کند. کی‌روش برای دیدن بازی تیم ملی امید به قطر می‌رود. او قطعا نظر داشت که اردویی در دی‌ماه بگذارد که به تفاهم رسیدیم که برگزار نکنیم زیرا 70 درصد بازیکنان تیمش را نداشت.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم زمین چمن را در این مدت درست کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه آیا او کلا رفته است گفت: خیر اینگونه نیست. ما جلساتی را برگزار کردیم و یکی دو بازی دوستانه را هماهنگ کرده‌ایم. قطعا در ماه فروردین نمی توانیم بازی دوستانه داشته باشیم. یکی دو کشور اروپایی هم پیشنهاد داده‌اند اما منوط به قرعه‌کشی ماست. قول گرفتیم که او محکم و قوی کارش را ادامه دهد. اینکه می‌گویند 4 ماه مرخصی کذب محض است. وقتی او برای معالجه و کارهایش می‌رود جزو مرخصی به حساب نمی‌آید.

وی در مورد اینکه مرخصی او بدون حقوق است یا خیر گفت: قرارداد همه مربیان ما به گونه ای است که وقتی به مرخصی هم می روند حقوق آنها پرداخت شود. دستیاران کی‌روش در ایران هستند، نگران لیگ نباشید.

کفاشیان در مورد اینکه روزی 15 میلیون به حساب کی‌روش واریز می‌شود در حالی که او در ایران حضور ندارد و آیا این مسئله به ضرر فدراسیون فوتبال نیست گفت: هنوزکه پولی واریز نشده است! در هر صورت قرارداد به خاطر ماندن در ایران نیست به خاطر مدیریت و نظارت است شاید با مربیان دیگر هم یک سال قرارداد می بندیم اما 5 ماه استفاده مفید می کنیم. مسئولیت تیم ملی با او است. از عملکرد او راضی هستیم حالا اینکه اینجا بخوابد یا جای دیگر هیچ فرقی نمی کند. روحش اینجاست و مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد لغو اردوی تیم ملی افزود: هیچ اردویی لغو نشده است. در ماه دی‌ماه برای 30 درصد از بازیکنان تیم ملی بود که با توافق سرمربی برگزار نشد. هیچ اردویی به علت مشکلات مالی لغو نشد و مجبوریم اگر زمین کمپ آماده نشد در یکی از کشورهای همسایه اردو برگزار کنیم.

کفاشیان در مورد لباس ‌های تیم ملی افزود: با 4 اسپانسر لباس مذاکراتی کرده‌ایم. 4 ماه وقت داریم. به دنبال چانه زنی هستیم وقتی انتخاب کردیم لباس ها را برای یک سال می‌آوریم.

وی در مورد اینکه خاکپور از انتشار قراردادش ناراحت شده و پیروانی هم گفته قرارداد ندارد گفت: حق با خاکپور است متاسفانه برخی اعضای هیأت رئیسه تازه وارد هستند و نباید همه چیز را بگوییم. این مسئله یک چیز خصوصی است و به خاکپور حق می‌دهم. مگر باید پیروانی قرارداد داشته باشد؟ مدیر فنی روز مزدی است.

وی در مورد اینکه گفته می شود قرار است رئیس کمیته فوتسال یکی از اعضای هیأت رئیسه شود و رئیس فدراسیون در این زمینه دخالتی ندارد گفت: بعضی از کمیته‌های ما الزاما باید از اعضای هیأت رئیسه باشند. رئیس کمیته داوران باید یکی از اعضای هیأت رئیسه باشد. این به این معنا نیست که رئیس فدراسیون کاره‌ای نباشد. پیشنهاد شده بود که فوتسال و فوتبال ساحلی نایب رئیس شود و این موضوع مورد قبول AFC نشد هم اکنون هیچ تغییری نمی شود و در اساسنامه می خواهیم تغییرات بدهیم و از اعضای هیأت رئیسه رئیس انتخاب شود.

کفاشیان در مورد اینکه در صورت حضور دادکان در انتخابات فدراسیون فوتبال حاضر نمی‌شود تاکید کرد: هر جا هر اقدامی به نفع فوتبال کشورمان باشد احترام می گذارم. فرد خاصی را مد نظر ندارم هیچ ترسی ندارم که در مجمع رای نیاورم.

وی در مورد اینکه هیأت های فوتبال با او هستند خاطرنشان کرد: ظاهرا همه با من هستند اما باطنا نمی دانم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد امتیازاتی که به هیأت های استانی برای رای جمع کردن می دهد گفت: این مسئله زرنگی است بد است؟! هیأت های فوتبال ما توسط مجامع استان ها انتخاب می شوند بنده هیچ دخالتی در انتخاب آنها ندارم اگر امتیازی داده شده بنا بر مصوبه هیأت رئیسه بوده است. باید کمک کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قول ریاست AFC و میزبانی را داده گفت: هیچ وقت چنین چیزی را نگفتم. هم اکنون برای سال 2023 کشورهای میزبان اعلام آمادگی می‌کنند. اگر بخواهیم میزبان باشیم باید مراحل را طی کنیم اما تا زمانی که زیر ساخت‌ها را درست نکنیم میزبانی دشوار است برای زمین چمن تیم ملی با مشکلاتی همراه هستیم اما باید به سمتی پیش برویم که پیشرفت داشته باشیم. برای بهتر شدن زمین کمپ روز گذشته همراه مسئولان بازدیدی داشتیم که برای زیر سخات‌ها قول هایی دادند.

کفاشیان در مورد اینکه آیا به ملاقات وزیر ورزش رفته گفت: خودم یک بار مریض شدم آنقدر ملاقاتم آمدند که بدتر شدم، لطف است که به ملاقات مریض نرویم توصیه می کنم که کسی به ملاقات مریض نرود اجازه بدهیم در بیمارستان پزشکان او را ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز