خبرگزاری کار ایران

در ۶ مسابقه وحشتناک به ما جفا شد

برانکو روی قول قهرمانی‌ تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۵۱۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هم روی حرفم هستم، این پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در خصوص حضورش در باشگاه اظهار داشت: جلساتی که معمولا بعد از هر بازی برگزار می‌کنیم که ببینیم چه کارهایی باید انجام دهیم. در مورد زمین تمرینی که باید در آنجا حاضر شویم صحبت کردیم. همین طور در مورد اردوی کیش بعد از بازی با نفت صحبت کردیم.

وی ادامه داد: همین طور در مورد پرداخت‌هایی که باید به بازیکنان صورت بگیرد صحبت شد که سرپرست باشگاه گفت که پرداخت‌ها را انجام خواهیم داد، همین طور چایی هم خوردیم که مهم‌ترین مسئله بود!

برانکو در مورد حضور بازیکن ایرانی در تمرینات افزود: بازیکنی است که در لیگ یک بازی می‌کرده و برای تست آمده است و مدتی با ما خواهد بود. بازیکن قابل توجهی است حالا باید دید چه اتفاقی می‌افتد، او بازیکن ازاد هم است.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان خود یادآور شد: ما از بازیکنان‌مان راضی هستیم، یک تیم جوان که جا برای پیشرفت زیاد دارد. تنها چیزی که مهم است باید بازیکنان مان کار کنند و صبور باشند. شاید برخی بازیکنان می‌توانستند به ما کمک کنند که قرارداد دارند به همین دلیل به بازیکن دیگری فکر نمی‌کنیم. بازیکن باید آن قدر خوب باشد که در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

برانکو در مورد اینکه در ابتدای فصل پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرد گفت: می‌دانید که در 6 بازی اول چه مشکلاتی برای تیم وجود داشت. همان موقع گفتیم که زمان نیاز داریم و ثابت شد که حق داشتیم. در آن بازی‌ها وحشتناک به ما جفا شد اما 6 بازی بعدی نشان دادیم که هم پتانسیل و هم کیفیت خوب داریم. 3 بازی اینده از اهمیت کلیدی برای ما برخوردار است. به بازیکنانم گفته‌ام که می‌توانیم و این انتظار را داریم که در 3 بازی آینده پیروز شویم. فکرش را هم نمی‌کردیم در بازی با استقلال اهواز رقیب را دست کم بگیریم. کیفیت رقابت‌های لیگ بسیار به هم نزدیک است و بازی‌ها مبهم است.

وی در مورد رویارویی با نفت تهران تاکید کرد: نفت مقابل سپاهان هم خیلی خوب ظاهر شد، این تیم سال گذشته سوم شد در حالی که باید قهرمان می‌شد چون تا آخرین ثانیه‌ها برده بودند. بین سپاهان و نفت و تراکتورسازی رقابت بود. نفت تیم بسیار قدرتمندی است بهتر و بهتر هم بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خط هافبکی تیمش یادرآور شد: از شما می‌پرسم که چند فرصت گل مقابل استقلال اهواز داشتیم؟! 15 فرصت داشتیم. اگر فقط 50 درصد یا 30 درصد را استفاده می‌کردیم نتیجه متفاوت بود. این یعنی اینکه بازیکنان هافبک ما بسیار عالی بازی کردند طبیعی است که اسان نیست انتظار ندارم در 3 دقیقه بازی را در بیاوریم.

برانکو در مورد اینکه دست هافبک‌های پرسپولیس خوانده شده افزود: دست بارسلونا را هم می توان خواند اما نمی‌توانیم حریفشان شویم. بحث در مورد زمین مسابقه و بازیکنان است. ما برتر بودیم. ما سعی می‌کنیم متفاوت باشیم و در بازی‌ها گوناگونی داشته باشیم. سعی می کنیم از چپ، راست و وسط حمله کنیم. یک روش را استفاده نمی‌کنیم. اگر فقط بخواهیم یک روش داشته باشیم باعث می‌شود که حریف این راه را ببندد. این است که کیفیت تیم را مشخص می‌‌کند که کار را بسیار سخت می‌کند. سعی می‌کنیم که اینگونه پیش برویم.

وی در مورد اینکه صحبت از قهرمانی کرده گفت: بعد از بازی با ذوب‌آهن که انتهای جدول بودیم این صحبت‌ها را کردیم. گفتم می‌خواهیم بجنگیم که به قهرمانی برسیم الان هم روی حرف خودم هستم زیرا پتانسیل این مسئله را دارم.

برانکو در مورد اینکه کی‌روش استرس دارد و آیا او هم در زمان مربیگری در تیم ملی استرس داشته گفت: هر مربی تحت استرس است، طبیعی است که باید در استرس کار کنیم همین طور که بازیکنان تحت استرس کار می‌کنند. ما هم باید در استرس باشیم، کی‌روش مربی با تجربه‌ای است. استرس بخشی از کار ماست. قطعا می‌تواند از عهده این کار برآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز