خبرگزاری کار ایران

کفاشیان عنوان کرد:

اگر مشکلات تا فروردین برطرف نشود جدایی کی‌روش جدی است

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۶۶۷

رییس فدراسیون فوتبال شایعه کناره‌گیری کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی را رد نکرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که با برنامه نود صحبت می‌کرد درباره بیماری کارلوس کی‌روش اظهار کرد: حدود سه الی 4 ماه قبل بود که پرونده پزشکی کی‌روش تشکیل شد. او مشکلاتی داشت که به خاطر آن آزمایش‌هایی را انجام داد و چندین بار هم به کشورش رفت و معالجات و عمل‌های جراحی را انجام داد که پس از انجام آزمایش مشخص شد بیماری او خطرناک نیست اما کی‌روش زیاد عصبانی می‌شود و همین موضوع باعث کسالت او شده است. البته باید تاکید کنم کی‌روش سرطان ندارد.

وی درباره مشکلات موجود اظهار کرد:‌ یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم بحث امکانات سخت‌افزاری است. کی روش هم بعد از آمدن از سفر به فدراسیون فوتبال آمد و پس از جلسه‌ای که با او برگزار کردیم به ما گفت نمی تواند با این مشکلات با ما همکاری کند. شاید یکی از دلایلی که او به سفرهای خارجی می رود و اردوهای تیم ملی را در آنجا برگزار می‌کند بحث زمین چمن است.

او در پاسخ به این سوال که حل مشکل چمن کمپ تیم ملی چقدر هزینه دارد گفت: ما برای حل مشکل چمن کمپ تیم ملی یک مزایده برگزار کرده‌ایم که فکر می‌کنم حدود 5 الی 6 میلیارد تومان هزینه دارد. متاسفانه پول کافی را برای تعمیر زمین چمن در اختیار نداریم. حدود 40 درصد از بودجه فدراسیون را ما برای تیم ملی بزرگسالان و برگزاری اردوها هزینه می کنیم. یک کلینیک تخصصی هم در دست احداث است که باید آن را تمام کنیم.

وی افزود: کی روش در جلسه از ما قول گرفت تا زمان دیدار ایران مقابل هند و عمان مشکلات برطرف شود زیرا اگر چنین اتفاقی رخ ندهد بحث جدایی کی‌روش کاملا جدی است. ما سعی کرده‌ایم که آکادمی فوتبال مدرنی را بسازیم که در این راه هم موفق بوده‌ایم و در حال حاضر فقط زمین چمن کمپ ایراد دارد. البته سجادی و مناف هاشمی قول‌های همکاری را به ما داده‌اند.

کفاشیان درباره مصاحبه‌هایی که برخی افراد همچون مایلی کهن علیه کی‌روش انجام می‌دهند نیز گفت: کارلوس کی روش هم از این موضوع گله مند است اما ما به او کتبا اخطار دادیم که دیگر مصاحبه‌ای نکند اما کی روش به ما گفت مدیر فنی تیم امید دائما بر علیه من مصاحبه می‌کند. این در حالی است که کی‌روش حاضر است به تیم ملی امید هم سر بزند زیرا اعتقاد دارد تیم ملی امید هم تیم خودش است. در همین راستا او اردویی را قصد داشت در دی ماه برگزار کند که به خاطر تیم ملی امید آن را کنسل کرد. من درباره مصاحبه هایی که درباره کی روش انجام می‌شود هم با کاشانی صحبت کرده‌ام و قرار است در این زمینه جلسه‌ای را برگزار کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تیم ملی ایران چند سال است که در رده نخست رنکینگ آسیا قرار دارد. ما کی روش را برای این نمی‌خواهیم که در ایران حضور داشته باشد و به استادیوم برود بلکه از او خواسته‌ایم تا یک تیم ملی قدرتمند برای ما بسازد. من 7 سال است که رییس فدراسیون فوتبالم و هیچ وقت نمی‌دیدم که تیم‌های ملی اروپایی به ما پیشنهاد بازی دوستانه بدهند اما الان با توجه به بازی‌های خوبی که تیم ملی انجام داده است تیم های زیادی از جمله مقدونیه به ایران پیشنهاد بازی دوستانه داده است.

کفاشیان درباره انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی هم گفت: آخرین مراحل مذاکره برای انعقاد قرارداد با اسپانسر انجام شده است و درخواستی که ما داده‌ایم این است که نیاز البسه یک سال‌مان را یک‌جا وارد کشور کنند.

وی درباره اینکه کی روش چه زمانی به ایران برمی‌گردد گفت: او بعد از برگزاری مراسم ژانویه به ایران بازمی‌گردد تا به قطر برود و بازی‌های تیم ملی امید را تماشا کند و سپس برنامه‌های خود را در ایران پیگیری کند.

کفاشیان در ادامه خاطرنشان کرد: ان‌شالله به زودی قرارداد پیروانی و دستیاران کی روش منعقد خواهد شد. این موضوع دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی درباره مجمع فدراسیون فوتبال هم گفت: مجمع عادی سالانه را حدود یک ماه دیگر برگزار می‌کنیم تا در آن تاریخ دقیق انتخابات فدراسیون مشخص شود. فکر می‌کنم اواخر اسفندماه و بعد از انتخابات فیفا انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز