خبرگزاری کار ایران

دهداری من را تغییر داد

منصوریان: با حرکت دستم هواداران استقلال را اذیت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۸۴۶

این افتخار را داشته‌ام که شاگرد دهداری بوده‌ام و استارت بسیاری از تغییرات را در من ایشان زد. او خیلی از فوتبال ما متفاوت بود. ایده او اخلاق، درس و در نهایت فوتبال بود

علیرضا منصوریان در آستانه رویارویی با استقلال ترجیحا کنایه‌ای را برای امیر قلعه‌نویی مخابره کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در چارچوب رقابت های حذفی فوتبال ایران گفت: فردا ما دیداری با استقلال داریم که نتیجه اش قطعا مساوی نمی شود و یک تیم باید صعود کند. شرایط استقلال در لیگ برتر خیلی خوب است. ما از آنها شناخت داریم و سعی و تلاش ما بر این است که اگر زمین تختی اجازه دهد یک بازی زیبا ارائه دهیم. تمام تلاشمان این است که یک بازی زیبا ارائه دهیم و کسی که مستحق پیروزی باشد پیروز شود.

وی افزود: سال گذشته خیلی وقت‌ها فوتبال روی خوشش را به ما نشان داد و خیلی روزها هم روی بد فوتبال را دیده ایم. بعد از بازی قبلی هم دیدم که استیماچ گفته که ما دفاعی بازی کردیم. نمی‌دانم بازی جای دیگری را دیده بود که آن حرف را زد؟ ما یک پنالتی در آن بازی از دست دادیم و چندین موقعیت از دست دادیم. باید به استیماچ توضیح دهند که سپاهان از تیم‌های خوب ماست و خوش شانس بودند که ما را بردند. با این ادبیات صحبت کردن باعث دلزدگی هواداران سپاهان می‌شود.

سرمربی نفت ادامه داد: ما برای بازی با استقلال سعی کرده ایم با بازیکنان کار روانی کنیم. ما استقلال را قبل از بازی با فولاد آنالیز کرده‌ایم. بیشترین تلاشمان روی مسائل روحی روانی بوده است. استقلال از نعمت تماشاگر برخوردار است و ما این نعمت را نداریم. من این همه در استقلال بودم و نمی‌فهمیدم که تیم های بی هوادار چرا انقدر از هوادار صحبت می‌کنند.

منصوریان درباره وضعیت علیرضا بیرانوند هم گفت: او در حال حاضر تمرین می‌کند و خوشحال هستم که به تیم ملی دعوت می‌شود و نمی‌خواستم ارتباط برادری‌ام با کی‌روش تاثیری از این قضیه بگیرد. تغییرات روی او دیده می‌شود. ما نمی‌خواستیم او را شکست دهیم. ما گفتیم کاری کنیم که او روزی بگوید که "خیلی سخت گذشت ولی باز خدا پدر منصوریان را بیامرزد". امروز بیرانوند تغییر کرده و تلاش‌مان این است که به فرم ایده آل برسد و مثل سایر بازیکنان کار کند.

وی درباره احتمال جدایی بیرانوند از نفت گفت: این افتخار را داشته‌ام که شاگرد دهداری بوده‌ام و استارت بسیاری از تغییرات را در من ایشان زد. او خیلی از فوتبال ما متفاوت بود. ایده او اخلاق، درس و در نهایت فوتبال بود که شاید در فوتبال ما کمی فراموش شده است. من از خانواده او عذرخواهی می‌کنم که امروز نمی توانم در مراسم مربوط به او شرکت کنم. من خدا را بابت برخی از مربیانم شکر می‌کنم. درباره بیرانوند هم باید بگویم، من همیشه به مربیانم همیشه احترام می‌گذاشتم. چه قلعه‌نویی، چه پورحیدری چه حجازی و دیگران. من هیچگاه نخواستم روی حرف آنها حرفی بزنم. بیرانوند را می‌شناسم و می دانم خوش قلب است. من بیرانوند را با فرزندممقایسه می‌کنم، فقط او قدش بلندتر است. ما به هیچ عنوان بیرانوند را نیم فصل نمی فروشیم. قرار نیست اگر اختلافی با او داریم، سرش را جدا کنم. او سرمایه نفت است.

کاپیتان دهه 70 استقلال درباره تقابل با تیم سابقش، گفت: من کسی نیستم که با حرکات دست بخواهم حریف را اذیت کنم. من عاشق هواداران استقلال هستم ولی از طرفی هم سرمایه باشگاه نفت در اختیار من است و من باید به کارم تعهد داشته باشم. هیچ استقلالی از من نمی‌خواهد نرمشی داشته باشم. در فوتبال سر هرکس را بتوان کلاه گذاشت، سر مردم را نمی شود کلاه گذاشت. نشستن روی نیمکت من هم همینطور است. البته برابر استقلال چینی و خرمگاه کنار خط می روند.

منصوریان درباره وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: الحمدلله بوحمدان به خوبی جای حسینی را پر کرده است. مصدومیت‌های ما معمولا عضلانی است که بیشتر به مسائل روحی روانی بر می‌گردد و من این را به مدیر باشگاه هم گفتم. در 18 ماهه گذشته ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده‌ایم. اگر بازیکنی ناخوداگاه همسترینگش مشکل می‌خورد یا دو قلویش آسیب می‌بیند، نشات گرفته از مشکلات عصبی است که به مسائل مالی بر می‌گردد. ما نیم فصل بدنسازی کامل نداشتیم و مجبور شدیم فشار بیشتری بیاوریم. مشکلات مالی ما حل شود، این آسیب‌ها هم کمتر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز