خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/شمارش معکوس برای جدایی اسکوچیچ آغاز شد

فیروز کریمی در یک قدمی نیمکت فولاد

از فیروز کریمی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی اسکوچیچ نام برده می شود. گویا مدیران این باشگاه مذاکراتی هم با این مربی داشته‌اند اما برای پیوستن فیروز کریمی به فولاد خوزستان دو مانع وجود دارد.

فیروز کریمی به احتمال فراوان جانشین دراگان اسکوچیچ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیران باشگاه فولاد خوزستان از نتایج تیم خود رضایت ندارند. اسکوچیچ که فصل گذشته با وجود مشکلات فراوان در خوزستان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت در فصل پانزدهم شرایط بدی را تجربه می‌کند و تیمش در رده پانزدهم جدول یکی از قعرنشینان محسوب می شود.

از فیروز کریمی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی اسکوچیچ نام برده می شود. گویا مدیران این باشگاه مذاکراتی هم با این مربی داشته‌اند اما برای پیوستن فیروز کریمی به فولاد خوزستان دو مانع وجود دارد؛ اول اینکه مدیران باشگاه با توجه به مشکلات مالی که دارند ترجیحا قصد اخراج اسکوچیچ را ندارند. چون در این صورت همه حق و حقوق این مربی باید پرداخت شود اما اگر این مربی خودش از مربیگری فولاد کناره‌گیری کند، فولادی‌ها کمتر ضرر می‌کنند. مانع دوم اما عمل جراحی فیروز کریمی است. او باید حنجره خود را عمل کند. پزشکان به فیروز کریمی گفته‌اند در اولین فرصت باید حنجره‌اش را عمل جراحی کند و شاید به همین دلیل او نتواند به خوزستان برود. با این حال رایزنی‌ها و مذاکرات باشگاه فولاد با فیروز کریمی به طور چراغ خاموش ادامه دارد.

فولاد خوزستان در حال حاضر با 6 امتیاز در پایان هفته دوازدهم تیم پانزدهم جدول است و مدیران این باشگاه در صدد هستند تا با تغییر مربی خود به بازیکنان‌شان شوک وارد کنند. باید دید این انتقال تا چه حد در روزهای آینده جدی‌تر خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۵۰۳۷