خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر واترپلو؛

جشن قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو در تهران یا امیدیه؟

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۰۹۹

با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران و امیدیه روز جمعه (ششم آذر ۱۳۹۴) چهره قهرمان قطعی نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو به نیمه راه رسید. روز جمعه (ششم آذر ۱۳۹۴) سه بازی در شهرهای تهران وامیدیه برگزار می‌شود تا جدول رده بندی نیم فصل اول کامل شود. در مسابقات این هفته شهید نوفلاح تهران میزبان فولاد مبارکه سپاهان است. دانشگاه آزاد اسلامی پذیرای نفت و گاز گچساران است و در آخرین بازی این هفته تیم صدرنشین نیروی زمینی ارتش به امیدیه سفر می‌کند تا مقابل نفت این شهر به آب یزند.

در نخستین بازی و از ساعت 14 شهید نوفلاح در تهران به دنبال کسب نخستین امتیاز این فصل خود مقابل فولاد مبارکه سپاهان صف آرایی می‌کند. تیم خوب نوفلاح باوجود ارائه بازی های دیدنی و تماشاگرپسند از کسب امتیاز در این فصل باز مانده است. این بار مردان استخر شهید نوفلاح امیدوارند با بهره بردن از امتیاز میزبانی مقابل نایب قهرمان فصل پیش به پیروزی دست یابند. در طرف دیگر تیم سپاهان که با دو شکست از دو تیم بالانشین جدول شرایط خوبی در جدول نداشت از هفته پیش به جمع مدعیان اضافه شد. سپاهانی ها با پیروزی برابر نفت امیدیه بار دیگر قدرت خود را نشان دادند و این هفته هم با هدف جا نماندن از صدر به تهران پرواز می‌کنند. سپاهان اصفهان در حال حاضر با چهار امتیاز سوم است و شهید نوفلاح بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

بازی دوم بین دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی و نفت و گاز گچساران است. دانشگاهی ها که از ابتدای فصل به عنوانیکی از اصلی ترین کاندیدهای عنوان قهرمانی معرفی شده اند هفته پیش در یک شگفتی مقابل نیروی زمینی ارتش نخستین شکست خود را تجربه کردند. دانشگاهی ها که خستگی ملی پوشان پرتعداد خود از اردوی صربستان را عامل اصلی این شکست می دانستندT دوست ندارند از صدر دور شوند و تنها برای پیروزی به استخر ۹دی می‌آیند. نفت و گاز گچساران هم با تیم پرتلاش خود هفته گذشته نخستین پیروزی خود را بدست آورد. گچسارانی ها با روند رو به رشد و روحیه خوب به مصاف تیم پرقدرت دانشگاه آزاد می‌روند.

درآخرین مسابقه نیم‌فصل هم صدرنشین بدون شکست به مصاف تیم چهارم جدول می‌رود. نفت امیدیه در این مسابقه میزبان است. نفتی ها که دیدار حساس هفته گذشته به سپاهان را واگذار کردند برای بازگشت به جمع مدعیان نیازمندامتیازهای این بازی هستند. تیم باتجربه نفت امیدیه که از چند ملی پوش باسابقه هم در ترکیب خود بهره می‌برد در صورت پیروزی در این دیدار نخستین تیمی خواهد شد که ترمز نزاجا را می‌کشد. نیروی زمینی ارتش با چهار پیروزی از چهار بازی بی رقیب به نظر می‌رسد. تیمی که پس از پیروزی مقابل سپاهان همه را متعجب کرد رفته رفته نشان داد آن نتیجه یک اتفاق نبوده است. تیم پرمهره نیروی زمینی که جمعی از ملی پوشان سرباز و بازیکنان آزاد نام دار ایران را هم در ترکیب دارد با شکست دانشگاه آزاد راه خود را برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل هموار کرد. حال، تکلیف قهرمانی نیم فصل این رقابت ها در دست خودشان است و در صورت پیروزی یا تساوی در این مسابقه به مقصود خود می‌رسند.

با برگزاری این سه دیدار لیگ برتر واترپلو به نیمه راه می‌رسد. تنها یک دیدار معوقه باقی می‌ماند که نتیجه آن بر صدر جدول تأثیری نخواهد گذاشت. زمان برگزاری مسابقه معوقه نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه متعاقبا اعلام می‌شود.

پس از پایان نیم فصل، رقابت های لیگ برتر حداقل به مدت یک ماه تا بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی المپیک تعطیل خواهد شد. این رقابت ها از  ۱۶ تا ۲۰ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۵ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۴) به میزبانی چین و در شهر فوژان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز