خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال ایران؛

نفت یک(4) – استقلال یک(5)/ شاهکار رحمتی در ضیافت‌‌پنالتی‌‌ها/ مظلومی به تونی رسید

تیم‌ استقلال با درخشش مهدی رحمتی در ضیافت‌پنالتی‌ها نفت را برد تا حریف تراکتورسازی‌ در نیمه‌نهایی جام‌حذفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های استقلال و نفت‌تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه‌تختی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از 120 دقیقه یک بر یک به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی استقلال تهران موفق شد برنده این دیدار لقب بگیرد تا حریف تراکتورسازان تبریزی شوند.

ترکیب نفت: شیخ‌ویسی، دانشگر، بوحمدان، کوروشی(مبعلی)، شیری، لطفی، حمدی‌نژاد، صادقیان، نانگ(بوعذار)، امیری و قربانی(مطهری)

ترکیب استقلال: رحمتی، مگویان، عمران‌زاده، چشمی، ابراهیمی، حیدری، یعقوب کریمی(اخراج)، مجیدی، انصاری، برزای(اسماعیلی) و شهباززاده(پروپچیچ)

در این دیدار که به قضاوت شاهین حاج بابایی برگزار می‌شود دقیقه 44 محمد دانشگر گل به خودی زد تا آبی‌های تهرانی را برنده به رختکن بفرستد.

نیمه دوم با اخراج یعقوب کریمی استقلال از دقیقه 79 بازی را 10 نفره ادامه داد که کار برای شاگردان مظلومی سخت شد تا اینکه دقیقه 90+2 سعید لطفی موفق شد دروازه رحمتی را باز کند و کار را به تساوی بکشد که دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. در وقت‌‌های 30 دقیقه اضافه هم دو تیم نتوانستند راه به جایی ببرند و دروازه‌ای فرو نریخت تا روی تابلوی تختی نتیجه پایانی یک بر یک باقی بماند.

در ضربات پنالتی برای نفت شیری، دانشگر، بوعذار و صادقیان پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند ولی بوحمدان، مطهری و لطفی هم ضربات پنالتی‌ را از دست دادند.

برای استقلال پروپجیچ، مجیدی، مگویان، اسماعیلی و حیدری گلزنی کردند ولی امید ابراهیمی و چشمی ضربات پنالتی خود را خراب کردند.

برنده این دیدار به مصاف تراکتورسازی‌تبریز خواهد رفت تا دیگر تیم فینالیست جام‌حذفی مشخص شود.

ذوب‌آهن عصر دیروز موفق شد در دربی‌اصفهان با برتری بر سپاهان در ضربات‌پنالتی به دیدار فینال جام‌حذفی راه پیدا کند تا برای دومین سال متوالی فینالیست شود.

کد خبر : ۳۲۵۲۸۱