خبرگزاری کار ایران

استقلال این برد را از رحمتی دارد؛

فکری: استقلال حالا در 2 جام مدعی است/ راه قهرمانی در حذفی کوتاهتر است

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۳۷۰

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال 10 نفره مقابل نفت تهران پیروز شد و این مسئله خیلی مهم بود.

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: بازی استقلال و نفت تهران در جام حذفی بازی خوب و جذابی بود و استقلال از این مرحله هم با شایستگی صعود کرد. استقلال 10 نفره شده بود و خیلی مهم بود که با یک بازیکن کمتر بازی را نباخت و کار به ضربات پنالتی کشید. درخشش رحمتی باعث شد استقلال بتواند از این مرحله بگذرد و به نیمه نهایی برسد.

وی افزود: مهدی رحمتی نقش بزرگی در این پیروزی داشت. مهار 3 پنالتی از 6 پنالتی کار بسیار بزرگی است و استقلال این برد را از رحمتی دارد. این روزها بحث دعوت رحمتی به تیم ملی مطرح است اما این بحث فنی نیست بلکه مشکلی است که بین رحمتی و کی روش وجود دارد. رحمتی به لحاظ فنی یک سروگردن بالاتر از بقه گلرهای ایران است اما کنار کشیدن او از تیم ملی و لجبازی کی روش باعث شده کار به اینجا بکشد.

وی ادامه داد: رحمتی یک اشتباهی کرده حالا اشتباه بچگانه یا عاقلانه هر چه که بود خودش هم قبول دارد اما کی روش از اشتباه او نگذشت. ما مربیان علاوه بر مسائل فنی وظیفه دیگری نسبت به جامعه و مردم داریم و با توجه به اینکه خیلی توی دید هستیم و زیرذره بین قرار داریم بحث گذشت ما می تواند درس خوبی برای جوان ها باشد. بزرگان دنیا توصیه های زیادی برای گذشت داشته اند اما کی روش دوست ندارد گذشت کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا منصوریان در زدن پنالتی زن های تیمش اشتباه نکرد؛ اظهار داشت: نمی توانم در این رابطه نظر بدهم چون خودم مربی بوده ام و در آن شرایط از بازیکنان می پرسیم که چه کسی آمادگی پنالتی زدن را دارد. شاید در آن لحظه بازیکنانی مثل مبعلی آمادگی لازم را نداشته اند که زودتر پنالتی نزدند. در این مواقع خود بازیکن داوطلب می شود که پنالتی بزند.

فکری در پایان گفت: استقلال در حال حاضر در 2 جام مدعی است. در جام حذفی که راه خیلی کوتاهی برای رسیدن به جام دارد و با 2 بازی دیگر می تواند قهرمان شود. برنامه ریزی استقلال روی جام حذفی باشد چون می تواند قهرمان شود. در لیگ راه زیادی تا پایان مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و کار خیلی سختی در پیش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز