خبرگزاری کار ایران

مرحله حذفی لیگ اروپا؛

حرف‌های جالب کلوپ پس از صعود لیورپول

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۵۲۹

سرمربی لیورپول از صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ساکرنت، نتایج خوب لیورپول با یورگن کلوپ ادامه دارد و این تیم در ادامه نتایج خوب خود توانست اینبار بوردو را در انفیلد با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا صعودش را به مرحله بعد قطعی کند و حالا بازی برابر سیون در روز آخر تکلیف تیم سرگروه را مشخص خواهد کرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از صعود به جمع 32 تیم برتر این رقابت‌ها گفت: خوشحالم تیمم توانست گام اول را در لیگ اروپا بردارد و به مرحله حذدفی صعود کند. از اینجا به بعد هر اتفاقی می تواند رخ دهد و همه تیم هایی که به این مرحله آمدند شانس قهرمانی دارند و به همین خاطر است که لیگ اروپا سخت ترین لیگ دنیاست. همه چیز در این جا است. ما باید شرایطی را فراهم کنیم که آن ها بتوانند بهترین نمایش خود را داشته باشند. البته یک فشار روی آن ها وجود دارد ولی فشار بزرگی نیست. آن ها برای زندگی خود خواهند دوید.

پس از این که دنیل استوریج پس از مدت ها مصدومیت در دیدار برابر سیتی بر روی نیمکت ذخیره های نشسته بود، بار دیگر مصدوم شد و به همین دلیل از لیست بازی برابر بوردو خط خورد.او که هنوز موفق نشده است زیر نظر یورگن کلوپ به میدان برود، باید بار دیگر آزمایشات و تست های پزشکی را بگذراند تا نتیجه مصدومیت جدیدش مشخص شود. در همین رابطه کلوپ به خبرنگاران گفت: من نمی توانم چیز زیادی به شما در این مورد بگویم چرا که او درتمرین حاضر شد و سپس ما را ترک کرد. حالا او باد اسکن بدهد و منتظر شویم تا نتیجه این اسکن ها مشخص شود. خبر خوب این است که دنیل آماده تر شده است. حالا هفت یا هشت روز می شود که پشت سر هم تمرین کرده و این بیشترین زمان برای او از وقتی است که من به باشگاه آمده ام. این وضعیت به او کمک می کند. و به ما کمک می کند چون گزینه های دیگری می توانیم داشته باشیم. کریستین بنتکه هم شرایط بسیار خوبی دارد و این برای ما مهم است. وقتی به باشگاه آمدم مصدوم بود اما حالا جلسات تمرینی بسیاری به همراه تیم و کشورش داشته. در وضعیت خوبی هستیم اما فوتبال اینطور است که مشکلی را حل می کنید و مشکلی دیگر از راه می رسد. مارتین اسکرتل کمی مریض است. ساخو شرایط خوبی دارد اما برای بازی فردا آماده نیست. پس شاید ایده ای جدید در دفاع داشته باشیم و ببینیم چطور با شرایط کنار می آییم. در مورد استوریج باید بگویم که او از شنبه، چند جلسه تمرینی دیگر را هم پشت سر گذاشته اما تصمیم در مورد بازی کردن یا نکردنش را فردا می گیرم. او وضعیت خوبی دارد اما برای ما مهم است که در هفته های آینده هم بدون مشکل بتواند کار کند.

کلوپ درباره کار همتای خود سانیول در بوردو گفت:‌او را به عنوان یکی از بهترین مدافعین کناری به یاد دارم. سانیول ذات فوتبالی آلمانی داشت. اما این در خصوص اینکه چه مربی ای در کنار زمین است، تاثیر گذار نیست. اینجا همه چیز در مورد بازیکنانی است که در زمین حضور دارند. او مدافعی در سطح جهانی و من مدافعی آماتور بودم! می بینیم که چه کسی سخت تر تلاش کرده است.

او ادامه داد: با چنین نمایشی، بازیکنان به اعتماد به نفس بالایی دست خواهند یافت. آنها باید ایمان داشته باشند که می‌توانند بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارند و تیم را به روزهای اوجش برگردانند. از عملکرد شاگردانم راضی هستم. آنها ثابت کردند شایستگی این پیروزی ارزشمند را داشتند. ما قطعا می توانیم فوتبال بهتری از بازی مقابل بوردو ارائه دهیم. این حرف من نیست، این چیزی است که ما قادر به انجام آن هستیم. وقتی ما توپ را در اختیار داریم، تیم حریف تلاش می کند تا آن را از ما بگیرد و در این جا مهمترین نکته این است که بازیکنان خود را برای درگیری با حریف آماده کنید. ما سه روز با هم قبل از بازی بودیم و شما دیدید که یک سری چیز ها در تیم تغییر کرده است. ما نمی خواستیم زیاد اوضاع را برای بازیکنان پیچیده کنیم، زیرا این فیزیک نیست، این فوتبال است.

سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند در پایان سخنانش گفت: این پیروزی‌های باید ادامه داشته باشد. هنوز ابتدای راه هستیم و اگر می‌خواهیم ثابت کنیم تیم خوبی هستیم، باید این پیروزی‌ها را ادامه دهیم. کارم با لیورپول تازه شروع شده است و می‌خواهم در این تیم سال‌های زیادی مربیگری کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز