خبرگزاری کار ایران

شکایت مدیربرنامه‌ سابق سوشا کار دستش داد

وضعیت مبهم مکانی برای حضور در دیدار برابر نفت

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۷۴۲

وضعیت سنگربان شماره یک سرخپوشان برای بازی این هفته در برابر نفت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی دروازه بان شماره یک پرسپولیس به علت بدهی به مدیر برنامه های سابق خود هنوز وضعیت مشخصی برای بازی پیش رو در هفته سیزدهم لیگ برتر در برابر نفت تهران ندارد و در صورتی که نتواند رضایت مدیربرنامه سابق خود را تا پیش از روز دوشنبه جلب کند، اجازه بازی در هفته سیزدهم به وی داده نخواهد شد.

از آنجایی که بازی کردن سوشا در هفته سیزدهم، منوط به اجازه مدیربرنامه سابق وی می باشد، دروازه بان سرخپوشان می بایست حداقل مبلغی در حدود 80 میلیون تومان را جهت بدهی فصل گذشته خود به مدیربرنامه سابق خود پرداخت کند تا بتواند در دیدار برابر نفت تهران برای تیمش به میدان برود.

در همین رابطه، باشگاه پرسپولیس با توجه به اهمیت حضور مکانی در درون دروازه این تیم در بازی این هفته، با ورود به پرونده مورد نظر، قول همکاری به سوشا مکانی و مدیربرنامه های وی را داده و قرار شده است به زودی و تا پیش از رفتن علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه به سفر زیارتی کربلا، با صدور چکی ضمانت شده رضایت مدیربرنامه های سابق سوشا جلب شود.

این در حالی است که رضا فیض‌بخش، مدیربرنامه های سابق سوشا مکانی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این رابطه گفت: تاکنون از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با من گرفته نشده و هیچ ‍پول و یا چکی نیز از سوی این باشگاه و یا شخص سوشا مکانی به دست من نرسیده است.

لازم به ذکر است کل مبلغ بدهی سنگربان پرسپولیس به مدیربرنامه های سابق خود، چیزی در حدود 120 میلیون تومان است که طبق توافق طرفین قرار شده است دو سوم این مبلغ به فرد شاکی پرداخت شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز