خبرگزاری کار ایران

شاهرخی در گفت‌وگو با ایلنا:

اضافه شدن ناظر به تیم امید یعنی کج‌فهمی/بعضی‌ها در این تیم به دنبال پست‌های بالاتر هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۷۷۱

این تصمیمات نتیجه عدم آگاهی یا کج فهمی مسولان است. سرمربی تیم ملی باید کار خودش را انجام دهد و کادر فنی تیم امید هم باید کار خودش را بکند و توافق حاصل کردن بین آنها دوستی خاله خرسه است

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پشت اطاق فکر تیم ملی امید یا غرض ورزی است یا ندانم کاری که البته هر کدام باشد به تیم امید ضربه می زند.

همایون شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مسلما پشت اطاق فکری که برای تیم ملی امید ناظر می گذارد یا غرض ورزی است یا ندانم کاری و هر کدام که باشد به تیم امید ضربه می زند و باید ببینیم رئیس این اطاق فکر پیش خودش چه فکری کرده که چنین تصمیماتی گرفته است.

شاهرخی افزود: ما دنبال این هستیم که تیم ملی امید به المپیک برود اما وقتی نظرات زیاد شود توافق حاصل نمی شود. وقتی هم موفقیت حاصل نشود رئیس اطاق فکر  بالطبع ناظر، مشاور، مدیر فنی و کمیته المپیک را مقصر خواهد دانست. بنابراین اگر به کادر فنی تیم امید اعتقاد داریم باید اجازه بدهیم کارشان را ادامه بدهند و اگر به آنها اعتقاد نداریم کادر فنی را عوض کنیم. در نهایت با این پست هایی که می تراشند و به افراد می دهند به دنبال نخود سیاه هستند.

وی ادامه داد: کادر فنی که در تیم امید مشغول هستند را آدم هایی خوب و سالم و فنی می دانم. اضافه کردن نفرات به عناوین مختلف می تواند در کادر فنی تزلزل ایجاد کند. الان تیم ملی امید و بزرگسالان دو خط موازی هستند که هیچ وقت به هم نمی رسند.

شاهرخی درباره نظارت احتمالی کی روش بر تیم ملی امیذ نیز اینگونه واکنش نشان داد: انتخاب کی روش به عنوان ناظر تیم امید هم یک اشتباه بزرگ بود چون اگر تیم امید موفق نشود می گویند سرمربی تیم ملی در کار ما دخالت کرد و اگر هم موفق شوند طرف مقابل می گوید کادر فنی تیم امید نقشی نداشت. همه دنبال این هستند که برای روز مبادا مقصر فرضی درست کنند.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: این تصمیمات نتیجه عدم آگاهی یا کج فهمی مسولان است. سرمربی تیم ملی بزرگسالان باید کار خودش را انجام دهد و کادر فنی تیم امید هم باید کار خودش را بکند و سعی برای ایجاد توافق بین آنها دوستی خاله خرسه است. وقتی به آنها اطمینان کرده‌ایم باید اجازه بدهیم راه خودشان را بروند و اضافه کردن آدم‌ها کار را بدتر می کند که بهتر نمی کند.

وی سپس تلویحا به انتقاد از مدیر تیم ملی امید پرداخت و گفت: تعجب می کنم حبیب کاشانی وقتی به خاکپور و مایلی کهن اطمینان کرده ناظر دیگر چه صیغه ای است؟ به نظر من بعضی‌ها دنبال مسولیت‌های بالاتری هستند و دنبال این هستند که اگر تیم امید موفق نشد تقصیر را به گردن بقیه بیندازند تا منافع خودشان به خطر نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز