خبرگزاری کار ایران

انتقاد یک کارشناس فوتبال از پست‌های متعدد تیم امید؛

شاید به کادر فنی اعتماد نداریم!

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۸۱۸

چون این پست تازگی دارد نمی توانم جواب خوبی به نقش آن بدهم و خود حبیب کاشانی باید جوابگو باشد اما از نظر من این همه پست در یک تیم تازگی دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نمی دانم ناظر در تیم ملی امید چه معنایی دارد؟

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: آقای حاج رضایی از کارشناسان فوتبال هستند و کاشانی هم دوست داشته او را به عنوان ناظر تیم ملی امید انتخاب کند. حالا من نمی دانم ناظر در تیم امید چه معنایی دارد؟ برداشت من این است که ناظر به کارهای تیم امید نظارت دارد و اگر ضعفی هست آن را به مدیر تیم ملی امید انتقال می دهد.

وی افزود: اینکه داشتن وقتی برای تیم امید ناظر انتخاب می کنیم ممکن است به این دلیل باشد که به مربی و کادر فنی اش اعتماد نداریم و این پست در فوتبال ما تازگی دارد.

وی ادامه داد: وقتی تیم امید مدیر فنی و سرپرست و مشاور دارد و یک نفر هم به عنوان ناظر می آید یعنی اینکه من یک پست جدید ابداع کرده ام و باید جواب بدهم که ناظر چه نقشی دارد؟ چون این پست تازگی دارد نمی توانم جواب خوبی به نقش آن بدهم و خود حبیب کاشانی باید جوابگو باشد اما از نظر من این همه پست  تازگی دارد. اگر قرار است این افراد شرح وظایفی داشته باشند و هر کدام هم نظری بدهند؛ محصول کار تیم ملی امید می شود آش شله قلمکار! مگر ما چنین خواسته ای داریم؟ یعنی هر کسی یک حرفی می زند و در نهایت ببینید چه تبعاتی را به همراه دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بحث من شخص آقای حاج رضایی نیست بلکه بحث القاب و پست هایی است که می تراشند. البته در نهایت مسولیت بر عهده سرمربی است و اولین کسی که قربانی می‌شود سرمربی است و بقیه هم پشت او سنگر می گیرند تا ترکش ها به آنها نخورد.

قاسمپور در پایان گفت: تیم ملی امید ما بازیکنان خوبی دارد و اکثر آنها در لیگ برتر بازی می کنند و اگر مشکلات حاشیه ای نباشد توانایی صعود به المپیک را داریم. مشکل تیم ملی امید ما حاشیه های اطراف آن است و باید حاشیه ها را جمع کنیم تا این تیم موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز