خبرگزاری کار ایران

راضی نیستم که با پول من کمپ ساختند

استاد اسدی: تهامی از من بامزه‌تر است!

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۰۶۵

تهامی هم مثل من به حقش نرسید اما از من بامزه تر بود. وقتی در یک بازی 16 نفر را دریبل می زند معلوم است که بامزه تر از من است

علی اکبر استاد اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دوباره 8 آذر شد؛ خبرنگاران تماس می گیرند و از بازی با استرالیا می پرسند. خوب است که در یادها مانده‌ایم و مثل آن گلی که به عابدزاده زدم مردم 8 آذر را هم به یاد دارند.

وی افزود: نسل جدید ما را نمی‌شناسند و بهتر است یک مراسم بگیرند و آن تیم را در تلویزیون دور هم جمع کنند تا جوان‌ها ما را ببینند و بشناسند! آن روز تاریخی در بین دو نیمه فائقی یک دعا از کربلا آورده بود و گفت خواب دیده ام رفتیم جام جهانی! بچه ها گفتند آقای فائقی! ما دو تا گل خورده ایم و 10 تا هم نخورده ایم؛ چطوری به جام جهانی می رویم؟ فائقی تیم را تشویق کرد و همه ما با دل قرص وارد زمین شدیم. در نیمه دوم آن دیوانه به سمت دروازه ما آمد و تور دروازه را پاره کرد. اما با همین کار همه چیز به نفع ما عوض شد. چون ما غیرتی شدیم. 2 گل زدیم و به جام جهانی رفتیم. بعد از بازی فائقی گریه می کرد و می گفت معجزه را دیدید؟ باید بگویم که آن دیوانه در صعود ما به جام جهانی نقش خودش را به خوبی بازی کرد.

وی ادامه داد: فیفا 3 میلیون دلار پاداش داد . به ما گفتند که در تهران آن را به حساب شما می ریزیم که هیچ وقت این پول را به حساب مان نریختند. گفتند با آن پول کمپ تیم های ملی را درست کردیم. با پول من کمپ درست کردید؟ چرا با پول ما؟ ما 2 سال زحمت کشیدیم و بعد از 20 سال به جام جهانی رفتیم. یعنی اگر به جام جهانی نمی رفتیم کمپ را درست نمی کردید؟ آن پول حق بچه ها بود و من راضی نیستم با پول من و امثال من کمپ ساخته‌اند. در تلویزیون خیلی قول‌ها دادند اما انگار نه انگار. یک نامه هم دادند تا با خانواده به مکه برویم که آن نامه هنوز هم به مرحله اجرا نرسیده است.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: از آن نسل یحیی گل محمدی و منصوریان و علی دایی مربیان خوبی شده اند اما مافیای فوتبال ما یک طوری است که دنبال پولهای بزرگ هستند. می روند مربیان درجه 3 خارجی را با یکی دو میلیون دلار می آورند. اسکوچیچ را با 100 هزار دلار به ملوان می آورند و بعد از یک سال او با یک میلیون دلار به فولاد می رود. چرا از مربی ایرانی حمایت نمی کنند؟ چون مربی ایرانی 300 میلیون است و در این بین چیز زیادی نصیب دلال ها نمی شود اما مربی خارجی برای شان پول خوبی دارد.

استاد اسدی درباره تیم امید و مربیگری خاکپور در این تیم هم واکنش نشان داد و گفت: محمد خاکپور هم از نسل تیم 98 است و می تواند تیم امید را به المپیک ببرد البته اگر بگذارند کار خودش را انجام بدهد! محمد بچه خوب و تحصیل کرده‌ای است و در اروپا و آمریکا بوده و در اکثر بازیهای 98 هم حضور داشت. به نظرم خاکپور از نظر فنی خیلی خوب است و می تواند تیم امید ما را به المپیک ببرد.

استاد اسدی گفت: بچه های 98 می گویند من و تهامی در آن تیم بامزه بودیم. به نظرم ابراهیم هم بازی خیلی خوبی داشت و هم اینکه از من بامزه تر بود. تهامی هم مثل من به حقش نرسید. وقتی در یک بازی 16 نفر را دریبل می‌زند معلوم است که بامزه تر از من است.

وی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی ما همیشه موفق باشد تا دل مردم ایران شاد شود. خوشحالم که مردم هنوز خاطره بازی ایران-استرالیا را فراموش نکرده اند و همیشه آن روز را یادآوری می کنند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز