خبرگزاری کار ایران

حواشی مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آسیا؛

شیخ سلمان در تاج محل

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۱۸۵

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال آسیا از ساعاتی دیگر در دهلی‌نو رسما آغاز خواهد شد تا بهترین‌های فوتبال در قاره کهن در سال 2015 مشخص شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت اخبار فوتبال آسیا، مراسم انتخاب بهترین‌های قاره کهن در حالی امروز برگزار می‌شود که برای اولین بار است هند و شهر دهلی‌نو میزبان این مراسم انتخاب شده است. اغلب در سالیان قبل مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی این مراسم را برگزار می‌کرد.

پیش از شروع مراسم تمامی مهمانان دعوت شده از جمله شیخ سلمان بن ابراهیم، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاج محل یکی از مکان‌های توریستی هند حضور داشتند و از این مکان دیدن کردند.

وحید شمسایی از ایران در کنار اصغر حسن‌زاده شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا دارد. شمسایی که توانست همراه تیم تاسیسات دریایی عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد، تنها نماینده جدی ایران برای افتخارآفرینی در سطح قاره است.

برای انتخاب بهترین فوتبالیست سال آسیا دو بازیکن از امارات و یک بازیکن از چین حضور دارند. ژنگ ژی چینی در کنار عمر عبدالرحمان و احمد خلیل نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن قاره هستند. نشست خبری این سه بازیکن روز گذشته برگزار شد و آن‌ها به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.

صبح امروز نیز مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست مشترک با شیخ سلمان جلسه‌ای را تشکیل دادند که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران نیز در این مراسم حضور داشت و در آن بر لزوم توسعه سرمایه‌گذاری‌های مالی در فوتبال قاره کهن و نقش مدیریت تاکید شد.

همچنین در این جلسه بر انتخابات فیفا تاکید شد و شیخ سلمان از حمایت تمام اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک نماینده خاص تاکید کردند. علاوه‌ بر این در این مراسم بر آموزش مربیان در سطح قاره نیز تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز