خبرگزاری کار ایران

واکنش کفشگری به خط خوردنش در بازی امروز پرسپولیس؛

خودم از برانکو خواستم خطم بزند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۹۲

هافبک دفاعی سرخپوشان که از لیست این تیم برای بازی مقابل نفت خط خورده، مدعی شده است که این اتفاق با درخواست خودش صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، مهرداد کفشگری هافبک تدافعی پرسپولیس که در این فصل تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده است، در حالی که تصور می شد برای بازی مقابل نفت بتواند در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار بگیرد، ساعتی پیش از شروع این بازی از فهرست بازیکنان پرسپولیس خط خورد.

در همین رابطه مهرداد کفشگری با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت که این اتفاق با نظر خود وی و در پی درخواستی که خود او از برانکو ایوانکوویچ داشته رخ داده است.

کفشگری در این پست نوشته است:

«دوستان عزیز سلام،

خواستم راجع به دو تا موضوع یه توضیحی بدم، اول اینکه بحث رفتنم از پرسپولیس که اصلا چنین چیزی صحت نداره چون من نیمکت نشینی تو پرسپولیسو به بازی کردن تو تیمای دیگه ترجیح میدم و با برانکو هیچ مشکلی ندارم.

بعد اینکه بحث نرفتن من با تیم دلیلش فقط این بود که خودم از برانکو خواستم از من در این بازی استفاده نکنه چون من حدود ٤ ماه تو شرایط بازی نبودم مسلما شرایط بدنی خوبی ندارم و اینکه من بازی کردن به هر قیمتی و دوست ندارم و اگر نه کسی از بازی کردن بدش نمیاد.

چون موفقیت پرسپولیس خیلی مهم تره تو این بازی به این مهمی باید بازیکنای صد در صد آماده برن تو زمین و این موضوع رو با برانکو در جریان گذاشتم و ایشونم قبول کردن، چون طول این هفته به علت بیماری فقط ٣ روز با تیم تمرین کردم.

انشالا هر کسی که بازی میکنه بتونه بهترین باشه تا پرسپولیس موفق باشه، ببخشید سرتون رو درد آوردم. ٢٤.»

خودم از برانکو خواستم خطم بزند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز