خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم با سوارز و نیمار برای کسب توپ طلا رقابت کنم

کنایه مسی به رونالدو

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۶۹۵

مهاجم آرژانتینی بارسلونا از اینکه ستاره اروگوئه‌ای‌ آبی‌واناری پوشان در جمع سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا قرار نگرفته، ناامید است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (دوشنبه) بود که اسامی سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2015 اعلام شد که بر این اساس لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار برای کسب این عنوان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این بدان معناست که ضلع سوم خط حمله بارسلونا یعنی لوئیز سوارز شانس کسب این عنوان ارزشمند را از دست داد. مسی، سوارز و نیمار که به MSN معروف هستند در سال 2015 تا کنون مجموعاً 125 گل به ثمر رسانده‌اند که در این بین سهم سوارز 40 گل بوده است.

سوپراستار آرژانتینی بارسلونا که شب گذشته در مراسم معرفی بهترین‌های لالیگا در فصل 15-2014 با شکست کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته را از آن خود کرد، گفت: دوست داشتم با نیمار و سوارز بر روی سکوی توپ طلا می‌رفتیم. لوئیز شایسته حضور در جمع سه کاندیدای نهایی بود ولی کریستیانو هم عالی کار کرده و سال خوبی داشته است. به هر حال اوقات خوبی را در مراسم گالای فیفا خواهیم داشت.

مسی که در کنار جایزه بهترین بازیکن، به عنوان بهترین مهاجم فصل گذشته هم انتخاب شد، تأکید کرد: دوست دارم این جایزه را به پسرم، تیاگو اهدا کنم. هر موقع که قصد ترک خانه را دارم، همیشه پسرم به من می‌گوید "می‌روی که دوباره گل بزنی؟" و من هم به او می‌گویم که "بله برای گلزنی می‌روم". بابت این جایزه متشکرم، ولی پس از یک فصل خوب تیمی که داشتیم، شاید باید کمی بیشتر به رسمیت شناخته می‌شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز