خبرگزاری کار ایران

بازیکن جوان نفت در گفت و گو با ایلنا؛

علیاری:‌ نمی دانم دلیل باشگاه برای جلوگیری از سفر ما چه بوده است/ دوست دارم در کنار تیم امید باشم

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۱۰

بازیکن جوان تیم نفت که به دلیل عدم اجازه این باشگاه نتوانست تیم ملی امید راهمراهی کند، از دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی باشگاه نفت ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش ایلنا؛ رضا علیاری بازیکن جوان تیم نفت که قرار بود به همراه دو هم تیمی دیگر خود یعنی محمد دانشگر و ارسلان مطهری، صبح امروز به همراه تیم ملی امید عازم اردوی آماده سازی در کشور ترکیه شوند، به دلیل عدم اجازه باشگاه نفت، از این سفر بازماند.

در همین رابطه علیاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ما آماده سفر بودیم و تمامی کارهای مربوط به خروجمان را هم انجام داده بودیم که باشگاه شب گذشته به ما اعلام کرد که اجازه ندارید در این سفر تیم ملی امید را همراهی کنید.

وی در ادامه راجع به اینکه دلیل باشگاه نفت برای این تصمیم چه بوده است اظهار داشت: من نمی دانم دلیل باشگاه چه بوده است، اما به ما گفتند که نباید با تیم امید بروید و ما هم به خاطر همین در تهران ماندیم و اصلاً به فرودگاه هم نرفتیم.

علیاری در ادامه در مورد اینکه‌ آیا خودش علاقه مند به همراهی تیم ملی امید بوده است یا خیر گفت: قطعاً دوست داشتم با تیم امید به اردو می رفتم، بالاخره تیم ملی کشورم است و هر کسی دوست دارد در این تیم حضور داشته باشد، اما به هر ترتیب ما با باشگاه هم قرارداد داریم و آنها تصمیم گرفتند که ما نرویم و ما هم از این تصمیم تبعیت کردیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا نگران این نیست که این تصمیم منجر به خط خوردن از فهرست تیم ملی امید و از دست دادن مسابقات مقدماتی المپیک برای وی شود افزود: نمی دانم، همانطور که گفتم ما با باشگاه قرارداد داریم و تابع آنها هستیم، البته امیدوارم که این مسئله برای ما تبعات خاصی نداشته باشد چون واقعاً دوست دارم که برای تیم ملی امید بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز