خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش تاکید کرد:

مقابله با بی‌انضباطی‌ در فدراسیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۳۵۹

وزیر ورزش و جوانان بازرسی، نظارت و کنترل را موجب سلامت سازمان ها عنوان کرد و گفت: قصد داریم ار هر نوع بی‌انضباطی در هر حوزه ورزش از جمله فدراسیون‌های ورزشی جلوگیری و اصلاحات لازم را اعمال کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در نسستی با بازرسان فدراسیون‌های ورزشی، دقت در بررسی همه اعتبارات از جمله درآمدی و دولتی در فدراسیون‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: در قضاوت‌ها و گزارش‌ها باید دقت شود که نه اغماض بی‌مورد صورت گیرد و نه با سوء گیری و جهت‌گیری همراه باشد.

او نظارت و کنترل را موجب سلامت سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: قصد داریم ار هر نوع بی‌انضباطی در تمامی حوزه‌های ورزش از جمله فدراسیون‌ها جلوگیری و اصلاحات لازم را اعمال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تراکم نیروی انسانی در فدراسیون‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: در برخی موارد گزینش نیروهای انسانی در سازمان‌های مذکور منطقی نبوده که باید به دلیل سخت شدن کنترل کمی و کیفی، فدراسیون‌ها چابک و سبک باشند.

در ادامه این نشست معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه سلامت سازمانی در گرو عملکرد صحیح مجموعه ناظر است، افزود: علاوه بر این که بازرسین نقش تابلو راهنما را در سازمان‌ها ایفا می‌کنند، نقش حمایتی و صیانتی از مدیر را نیز بر عهده دارند.

نصرالله سجادی خاطرنشان کرد: باید مراقب بود تا بی‌انضباطی مالی رخ ندهد و این موضوع در گرو نظارت بیشتر است. ما موظف هستیم با نظارت، سازمان تحت پوشش را در راه سلامت ارتقا بخشیم، به عبارتی وظیفه همه بازرسین عدم چشم پوشی از تخلفات احتمالی مالی، اداری، و اجرایی برای جلوگیری از نهادینه شدن این معضلات است.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی در ادامه گزارشی اجمالی از پیشنهادات و نقطه نظرات بازرسین در خصوص نحوه انجام کار، مشاهدات، نظارت، کنترل، ارائه نمونه‌ها و اقدامات عملی بازرسین فدراسیون‌های ورزشی ارائه داد.

همچنین در این نشست یکی از بازرسین به نمایندگی از دیگر بازرسان فدراسیون‌ها، گزارشی از اقدامات صورت گرفته این حوزه درفدراسیون ها به دکتر گودرزی ارائه داد و دیگر بازرسین نیز به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز