خبرگزاری کار ایران

خوراکچی در گفت‌وگو با ایلنا:

شمسایی یک حاشیه‌ از من بگوید/ من با ابزار فنی نتیجه می‌گیرم نه با حاشیه

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۳۶۶

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: تصمیم گرفته ام جواب وحید شمسایی را ندهم.

محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وحید شمسایی اعلام کرده هر جا حاشیه است یک سمت آن خوراکچی است اما من تصمیم گرفته‌ام جواب وحید را ندهم چون اگر جواب بدهم او هم جواب می‌دهد و ماجرا طولانی می شود. بنابراین قضاوت را برعهده مردم می گذارم و وحید اگر فقط یک حاشیه از من بگوید به حرفهایش مهر تایید می زنم. وحید می تواند هر مدل مصاحبه ای که می خواهد انجام دهد اما قضاوت برعهده مردم است چون بهترین قاضی مردم هستند. آنها می دانند که چه خدماتی به فوتسال داشته‌ام. به هر حال وحید شمسایی بازیکن و مربی بزرگ و قابل احترامی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شمسایی به خاطر باخت های پیاپی به شما این حرف‌ها را زده است، گفت: بهتر است سکوت کنم. قضاوت با مردم و خانواده فوتسال. چون من در عمر ورزشی ام حاشیه ای نداشته و ندارم. من همیشه حرفه ای بوده ام و اصول حرفه ای را رعایت می کنم. همیشه با ابزار فنی برای موفقیت تیمم تلاش کرده ام و تا حالا نشده به خاطر مسائل غیر فنی زیر سوال بروم و نتیجه بگیرم. هر کسی این حرفها را می زند ترجیح می دهم سکوت کنم و قضاوت را بر عهده مردم می گذارم.

وی ادامه داد: وحید آدم باهوشی است و مطمئنا می تواند به تیمش کمک کند و جزو مدعیان باشد. هر 5 تیم بالای جدول می توانند قهرمان شوند اما 4 تیم اول جدول به یک اندازه شانس دارند و حتی حفاری خوزستان هم 10 درصد شانس قهرمانی دارد. هر تیمی که آرامش و خودباوری بیشتر و استرس کمتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.

خوراکچی در پایان و در مورد باخت سنگین تیمش مقابل حفاری خوزستان گفت: حفاری بازی خوبی انجام داد و ما را غافلگیر کرد. در روز خوب حفاری و در هفته ای که ما به خاطر مشکلات زیادی که داشتیم خوب تمرین نکرده بودیم بدترین نتیجه تاریخ مربیگری من رقم خورد. بچه های ما در شرایط خیلی سختی هستند و نتایج ما نسبت به داشته های مان خوب بوده است و این باخت چیزی از ارزش های بچه های ما کم نمی کند. همه مسولیت باخت گردن کادر فنی و مدیران باشگاه است چون بچه های ما با مشکلات موجود تمرکز لازم را نداشتند. بچه های ما در زمین تلاش کردند اما تلاش باید همراه با تمرکز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز