خبرگزاری کار ایران

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

اعضای هیات مدیره یک ریال هم نگرفته‌اند/روزنامه‌ها از سر بی‌خبری شایعه می‌سازند

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۶۳۹

حسین عبدی نسبت به برخی شایعات اخیر درباره هیات مدیره باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: حرف هایی که در مورد اعضای هیات مدیره می زنند دروغ محض و بی‌انصافی است.

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اینکه می گویند یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس 880 میلیون تومان گرفته دروغ محض است چون مطمئن هستم که هیچ کدام از این اعضای هیات مدیره هنوز پول نگرفته اند. این بی انصافی است که چنین بحث هایی را مطرح می کنند.

وی افزود: من در پرسپولیس سالهای قبل شاغل بودم و مثل بقیه بدهی من هم پرداخت می شود اما مطمئنا غیر از من در اعضای هیات مدیره کسی وجود خارجی ندارد که پولی گرفته باشد. تنها کسی که در هیات مدیره است و از سالهای قبل قرارداد فنی داشته من هستم. بقیه یک ریال هم نگرفته اند و با وجود مشکلات مالی فراوان همچنان در باشگاه خدمت می‌کنند. بنابراین این بحث ها دروغ محض است و منصفانه نیست.

وی در مورد نارضایتی برانکو از امکانات کیش گفت: چنین بحثی نیست. در مورد این شایعات با خمارلو، مدیر رسانه ای تیم صحبت کردم و هیچ کدام از این اخبار صحت ندارد. باشگاه در یک آرامش نسبی است و برخی از روزنامه ها از سر بی خبری شایعاتی را مطرح می کنند که فقط برای خودشان چالش ایجاد می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نارضایتی برانکو به خاطر عدم تعهدات مالی باشگاه ناراضی است، صحت دارد یا خیر نیز اینگونه واکنش نشان داد: ادامه داد: دروغ است. این شایعه اصلا صحت ندارد. چون خود برانکو چنین چیزی را مطرح نکرده است. برانکو مشکلات باشگاه را در نظر گرفته و کارش را انجام می دهد و این مسائل فقط بحث ها و شایعاتی است که برخی روزنامه‌ ها مطرح می کنند.

عبدی در پایان گفت: با بستن قرارداد با اسپانسر بخش زیادی از مشکلات مالی ما حل شده است و فقط به خاطر بروکراسی اداری است که مشکلاتی داریم. الان باشگاه برای پرداخت های این فصل مشکلی ندارد و فقط بدهی‌های گذشته است که باشگاه را کمی اذیت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز