خبرگزاری کار ایران

واکنش طالب‌لو به شایعه‌های اخیر؛

من استقلالی‌ام و به پرسپولیس نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۷۳۰

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه در ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته است، گفت: استقلالی هستم و در فوتبال ایران تنها برای این تیم بازی می‌کنم و به پرسپولیس نمی‌روم.

به گزارش ایلنا، وحید طالب‌لو در حاشیه برگزاری تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط‌مان بسبار خوب است و با نتایجی که بدست آوردیم، امروز صدرنشین هستیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و حواشی باعث نشود تیم لطمه وارد ببیند.

وی در مورد دیدار را تراکتورسازی تبریز هم اظهار کرد: تراکتورسازی تیم بسیار پرقدرتی است. در این بازی ما در کنار رقابت با این تیم، باید با حریفی به نام سرما هم مبارزه کنیم. در مجموع کار سختی در تبریز داریم اما با وحدت و همدلی که در تیم وجود دارد، هدف‌ و تلاش نفرات رسیدن به پیروزی در آن مسابقه است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا نیمکت نشینی باعث جدایی‌اش از تیم نمی‌شود؟، تصریح کرد: در این سال‌ها، بارها برای استقلال بازی کردم و یا روی نیمکت این تیم نشستم. از بزرگانی همچون محمود فکری و علیرضا منصوریان هم درس‌های زیادی گرفتم و تا روزی که در استقلال هستم، تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم؛ چه در ترکیب اصلی باشیم و چه روی نیمکت. امروز هم تمام تمرکزم روی انجام تمرینات به نحو احسن است تا خللی در آمادگی‌ام ایجاد نشود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در نیم فصل دوم به پرسپولیس می‌رود، اینگونه واکنش نشان داد: در ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما استقلالی هستیم، این تیم را دوست دارم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. در فوتبال ایران تنها برای این تیم بازی می‌کنم و به پرسپولیس نمی‌روم.

طالب‌لو در مورد اینکه از نیمکت‌نشینی‌اش ناراضی نیست؟، یادآور شد: هر دروازه‌بانی که نیمکت‌نشین باشد، قطعا از این موضوع ناراضی است اما تمریناتم را فشرده‌تر انجام می‌دهم تا با فشار تمرینات، ناراضی بودنم را فراموش کنم. همچنین همیشه آماده باشم تا در زمان لزوم، با آمادگی در ترکیب تیم به میدان بروم.

وی در مورد اینکه ۴ دروازه‌بان خارجی جزو بهترین‌های ایران انتخاب شده‌اند، تاکید کرد: نمی‌دانم چه سایتی این مساله را اعلام کرده است اما دروازه‌بان‌های خارجی در هر صورت شرایطی بهتر از ما دارند زیرا تحت فشار تماشاگران نبوده و همین مساله باعث شده است، عملکرد بهتری داشته باشند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: از مسئولان باشگاه استقلال متشکرم اما از مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه می‌خواهم به مسائل مالی توجه بیشتری داشته باشند؛ خصوصا مطالبات معوقه فصل گذشته بازیکنان را پرداختند کنند تا آنها با آرامش بیشتری در تمرینات حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز