خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ملوان در گفت‌وگو با ایلنا:

نگفتم پیوستن نورمحمدی به ملوان صحت ندارد/درباره پورقاز هنوز درخواستی از پرسپولیسی‌ها ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۹۲۵

نگفتم که پیوستن نورمحمدی به ملوان صحت ندارد، من گفتم هنوز کادر فنی نظرش را در مورد جذب این بازیکن به ما اعلام نکرده است

به گزارش ایلنا؛ صبح امروز اعلام شد حامد نورمحمدی بازیکن فصل گذشته راه آهن که چند روزی بود در تمرینات ملوان شرکت می کرد، با نظر مثبت حمید استیلی به صورت بازیکن آزاد به ملوان پیوسته است اما با گذشت چند ساعت، مدیرعامل این باشگاه در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها با رد این موضوع اعلام کرد که با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده اند.

در همین رابطه مسعود رضائیان مدیرعامل ملوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد صحت یا عدم صحت جذب حامد نورمحمدی گفت: من نگفتم که پیوستن نورمحمدی به ملوان صحت ندارد، من گفتم هنوز کادر فنی نظرش را در مورد جذب این بازیکن به ما اعلام نکرده است و منتظر اعلام نظر از سوی آقای استیلی هستیم.

وی ادامه داد: نورمحمدی در تمرینات ما حضور دارد و هر زمانی که کادر فنی برای جذب او اعلام نیاز کند، ما بلافاصله با این بازیکن وارد مذاکره خواهیم شد.

رضائیان در پایان راجع به علاقه باشگاه پرسپولیس به در اختیار گرفتن عزت الله پورقاز و اینکه آیا درخواستی در این رابطه به باشگاه ملوان ارسال شده است یا خبر افزود: چیزی در مورد تمایل پرسپولیس برای جذب  پورقاز نمی‌دانم، اما حتی اگر این مسئله صحت هم داشته باشد، هنوز هیچ درخواست رسمی از طرف پرسپولیس به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز