خبرگزاری کار ایران

با علیرضا جهانبخش در باشگاه آلکمار؛

از انتخابم پشیمان نیستم/دلم برای خانواد‌ه‌ام تنگ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۷۲

ملی پوش ایرانی تیم نایمخن راجع به شرایطش در تیم هلندی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا؛ برنامه نود دیشب مستندی را از زندگی علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم آ زد آلکمار هلند در تیم جدیدش نشان داد. وی در این مستند صحبت های جالبی انجام داد که در ادامه می توانید آنها را بخوانید:

جهانبخش در مورد وضعیتش در تیم آلکمار اظهار داشت:

حضور در تیم جدید نیازمند زمان است تا در آن تیم جا بیافتی و خدارا شکر رفته رفته شرایطم در تیم جدید بهتر می شود و هر چه زمان می گذردوضعیتم بهتر می شود. 

وی در با اشاره به رابطه خوبش با بازیکنان آلکمار تصریح کرد:

با اکثر بچه های تیم رابطه ام خوب است ولی با چند نفرشان صمیمیت بیشتری دارم برای مثال با مهاجم تیم مان که آقای گل فعلی لیگ می باشد رابطه صمیمی تری دارم. 

مهاجم تیم آلکمار در پاسخ به این سوال که "آیا از حضور در تیم جدیدش با توجه به اینکه تیم سابقش نایمخن در جدول بالاتر از این تیم است پشیمان نیست؟ خاطرنشان کرد:

در حال حاضر نایمخن در جدول شرایط بهتری دارد و چند هفته پیش نیز موفق شدند ما را در خانه شکست دهند ولی خب این دلیل نمی شود که از  انتخابم پشیمان شوم و از این تصمیم خودم کاملا راضی هستم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که "در هلند دلش برای چه چیزهایی تنگ می شود؟"

مهمتر از همه دلم برای خانواده ام تنگ می شود، دوستان خوبی که در ایران دارم نیز دلم برایشان تنگ می شود و گهگاهی هم دلم برای غذاهای ایرانی تنگ می شود.

جهانبخش در این مستند قسمت های مختلف باشگاه آلکمار را معرفی کرد و از امکانات خوب این باشگاه سخن گفت. برای مثال وی به سیستم نوینی که در چمن ورزشگاه اختصاصی این تیم به کار گرفته شده اشاره نمود که در حال حاضر تنها چند تیم هلندی از این سیستم بهره می برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز