خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی امید عنوان کرد:

تیم امید به خاطر باشگاه‌ها یک روز زودتر به ایران بر می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۳۱

سرپرست تیم فوتبال امید اعلام کرد که کارهای مربوط به خروج از کشور برای ۵۰ بازیکن لیست اولیه این تیم انجام شده است.

به گزارش ایلنا، حسین اخوت در خصوص شرایط اردوی آماده‌سازی تیم امید در ترکیه گفت: خوشبختانه شرایط و امکانات خوبی برای پیگیری برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید فراهم شده و تمرینات با کیفیت و نظم خوبی در حال پیگیری است. باید بابت فراهم شدن این امکانات از مدیریت تیم تشکر و قدردانی کرد.

وی در خصوص کاهش زمان برگزاری اردوی ترکیه و زمان بازگشت تیم به ایران اظهار داشت: با توجه به درخواست باشگاه‌ها مبنی بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش زودتر در اختیارشان قرار بگیرند، با صلاحدید حبیب کاشانی و محمد خاکپور تصمیم گرفته شد تا اردو یک روزدتر به پایان برسد. جا دارد که یک بار دیگر از تعامل باشگاه‌ها و مربیان تشکر کنیم که همکاری لازم را داشتند و قطعاً این تصمیم در راستای تعامل دو طرفه با باشگاه‌ها صورت گرفت تا بازیکنان زودتر در اختیار تیم‌ها قرار بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال امید افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، کاروان تیم بامداد پنجشنبه عازم استانبول و بعد از آن به سمت تهران پرواز خواهد کرد و ساعت 14:15 روز پنجشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود. ضمن اینکه هماهنگی و تدارک لازم دیده شده تا بازیکنان از طریق مسیرهای زمینی و هوایی عازم شهرهای خودشان شوند.

اخوت در خصوص اقداماتی که برای مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک صورت گرفته، گفت: لیست 50 نفره بازیکنان و بسته البسه تیم به ستاد برگزاری مسابقات ارسال شده و منتظر هستیم تا با اعلام کادرفنی، لیست 23 نفره را نیز در زمان مقرر اعلام کنیم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز و دانشجو برای مسابقات مرحله نهایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان نظام وظیفه، اداره گذرنامه و سایر ارگان‌های مربوطه همکاری خوبی با تیم امید داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد. اقدامات لازم برای خروج از کشور تمامی بازیکنان سرباز و دانشجوی حاضر در لیست 50 نفره انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. بعد از لیست 23 نفره نیز اسامی بازیکنان سرباز و دانشجو حاضر در لیست مجدداً به اداره گذرنامه و نظام وظیفه اعلام خواهد شد تا مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز