خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

مظلومی پیگیر وضعیت ملی پوشان تیم امید

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۸۲

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور تمامی بازیکنان این تیم در کمپ زنده‌ یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛  تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار با تراکتورسازی تبریز آماده می‌کند از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی‌ خود را پیگیری کرد.

 * در تمرین امروز استقلالی‌ها منصور پورحیدری غایب بود اما بقیه بازیکنان در محل تمرین حاضر بودند.

* میثم مجیدی مدافع استقلال که روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه دوقلوی پا شده بود امروز با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شد و روی پای خود یخ گذاشت و با سایر آبی‌ها تمرین نکرد.

* فرزاد مجیدی که او هم روز گذشته به دلیل سرماخوردگی به مجل تمرین آبی پوشان نرفته بود امروز در کنار دیگر مربیان امور تاکتیکی را برعهده گرفت.

* برگزاری مراسم عزاداری باعث شده بود تا برخی از بازیکنان قول و قرارهایی را با یکدیگر برای حضور در هیات‌های مذهبی بدهند و بازیکنان قصد دارند امشب در مراسم عزاداری حضور پیدا کنند.

* محمد رضا خرسندنیا هافبک آبی پوشان که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است امروز به صورت جداگانه یک ساعت تمرین کرد و پس از آن راهی کلینیک شد.

*علی نظری جویباری در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و نکته جالب اینجا بود که بازیکنان خطاب به نظری کنایه می‌زدند و سراغ پاداش‌های بردها را می‌گرفتند.

* پرو پیچ مهاجم کراوات آبی پوشان هم مثل محمدرضا خرسندنیا امروز در تمرینات گروهی حاضر بود.

* پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز از کادر فنی‌اش خواست تا در تماس با ملی‌پوشان تیم امید که امروز به تهران بازگشته‌اند از آنها بخواهد فردا در تمرینات حاضر شوند. وی همچنین در تماس با پورحیدری از وی خواست تا آخرین وضعیت روزبه چشمی را بررسی کند این بازیکن کمی از ناحیه زانو قبل از حضور در اردوی تیم امید دچار مشکل بود.

* بحث حضور امیر قلعه نویی در تبریز و اتفاقاتی که در جریان تمرین روز گذشته تراکتورسازی رخ داده بود یکی دیگر از مباحث تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

* دویدن دور زمین، فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین و بازی در دو تیم نارنجی و سبز و شوتی به سمت دروازه محور اصلی تمرین امروز تیم استقلال بود.

طبق برنامه دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز