خبرگزاری کار ایران

انتقاد لژیونر ایرانی از تیمش؛

قوچان‌نژاد: مشکل چارلتون راحت گل خوردن است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۸۳۴

لژیونر فوتبال ایران که در چارلتون بازی می کند می گوید مشکل این تیم راحت گل خوردن است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی southlondon-today، رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی چارلتون که مدتی است در این تیم انگلیسی فرم مطلوب خود را پیدا کرده است درباره شرایط تیم خود صحبت کرده است. این تیم در آخرین دیدار خود که اتفاقا با گلزنی و پاس گل رضا قوچان نژاد همراه بود با نتیجه 3 بر 2 برابر برایتون شکست خورد تا در خطر سقوط به دسته پایین تر فوتبال انگلیس قرار گیرد.

قوچان نژاد درباره وضعیت تیمش گفت: ما مهاجمان خوبی در تیم داریم که می توانیم با تنوع زیادی هر هفته بازی کنیم و همه نیز در ترکیب تیم به میدان بروند.با این حال این مهم نیست که چقدر مهاجم خوب در تیم داریم، مهم این است که مستحکم باشیم و اجازه ندهیم به راحتی دروازه ما باز شود.

مهاجم ایرانی ادامه داد: در حال حاضر خیلی راحت گل می خوریم و دروازه ما باز می شود. باید خطوط حمله و دفاع ما یکسان باشند و تفاوتی در عملکرد وجود نداشته باشد. باید برنامه ای برای انسجام خط دفاعی و هماهنگی با خط حمله داشته باشیم تا جلوی راحت گل خوردن تیم را بگیریم. نکته مثبت ما نیز این است که تیم هجومی داریم و خوب گل می زنیم و مهاجمان خوبی داریم. در مقطعی از فصل هستیم که باید امتیازات را جمع کنیم تا به شرایط خود در جدول رده بندی سروسامان ببخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز