خبرگزاری کار ایران

مصاحبه مفصل رونالدو

دلم برای آنچلوتی تنگ شده است/من فرا زمینی نیستم

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۹۲۲

کریستیانو رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید اظهار داشت که او یک 'فرا زمینی' نیست، و می تواند لحظات سختی را سپری کند، اما حالا احساس می کند که مشکلات جسمانی را پشت سر گذاشته و خود را بسیار با انگیزه تر حس می کند.

به گزارش ایلنا؛ وی در مصاحبه با برنامه Sports Centre از ESPN راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد:

آقای آنچلوتی یک سورپرایز باور نکردنی بود. در ابتدا تصور می کردم که او یک فرد سرسخت و بیشتر نوعی مغرور باشد... اما کاملاً برعکس بود. می توانم بگویم که او مثل یک خرس بزرگ است. او مرد جذاب و حساسی است. او هر روز با ما صحبت می کرد. نه تنها با من بلکه با همه بازیکنان صحبت می کرد. او با ما شوخی می کرد. او فردی باور نکردنی است. فقط آرزو می کنم که هر بازیکنی شانس همکاری با او را داشته باشد چون او مرد فوق العاده ای است، یک مربی عالی و من خیلی دلتنگ او هستم چون عناوین زیادی را با هم فتح کردیم. و آروز می کنم که یک روز دوباره با او کار کنم. اما حالا خوب هستم. مربی جدیدی دارم و اکنون هم خوشحالم، اما این فوق العاده است که خاطرات خوبی داشتم.

رونالدو که در سال 2009 با مبلغ رکورد شکن 80 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو آمده بود، تاکنون زیر نظر 4 مربی کار کرده است و خواهان ثبات بیشتری است:

گاهی اوقات این آسان نیست. اگر همواره به تغییرات ادامه دهید، وضعیت سخت می شود.زمانی که مربیان عوض می شوند را دوست ندارم، یا اینکه هر سال بازیکنانی به خدمت گرفته می شوند و به فروش می رسند، یا هر سال مربی عوض می کنند. چون فکر می کنم گاهی اوقات برای شناخت یکدیگر به زمان نیاز دارید، تا مربیان را بشناسید. این تنها راهی است که می توانید در زمینه فردی و تیمی پیشرفت کنید. برای تیم ثبات لازم است.تغییرات مداوم کار را سخت می کند چون باید با بازیکنان دیگری هماهنگ شوید و آنها نیز با شما هماهنگ شوند. بنابراین سخت است. با بنیتز هم حس خوبی دارم، و به نظر من خوب کار می کند و باید اجازه داده شود تا همینطور ادامه دهد.

من طرفدار تغییرات مداوم باشگاه نیستم، اما این هم بخشی از کسب و کار است. بازار هم همینطور است. آنها بازیکنانی را می فروشند و بازیکنان جدیدی به خدمت می گیرند. بنابراین باید به این وضع عادت کنید. و رئال مادرید باشگاهی است که هر سال بازیکن می خرد، بنابراین باید به آن عادت کنیم.

رونالدو علیرغم اینکه در این فصل 21 گل در 20 مسابقه به ثمر رسانده است، به خاطر عملکرد خود مورد انتقاد قرار می گیرد، و شایعاتی مبنی بر نارضایتی او از تاکتیک های بنیتز وجود داشت:

این همیشه متفاوت است. نه تنها با آن دو مربی، بلکه با تمام مربیان شرایط همین است. چه در زمان مورینیو، یا فرگوسن و پیگرینی. هرکس سبک و سیستم مخصوص خود را دارد و ما باید هماهنگ شویم. برای مثال، اکنون باید با سبک بنیتز هماهنگ شویم. اما فکر می کنم احساس راحتی دارم چون اکثر اوقات در پست خود بازی می کنم، بنابراین برای من مسئله بزرگی نخواهد بود. هر زمان درون زمین احساس راحتی می کنم. همیشه آزاد بازی می کنم و حس خوبی دارم.

رونالدو همچنین فاش کرد که تمام تلاش خود را می کند تا از همه مربیان خود بیشترین چیز ها را یاد بگیرد:

من فقط تلاش می کنم تا مهمترین چیز ها را از هر مربی برداشت کنم. نه تنها سرالکس فرگوسن، بلکه پیگرینی، مورینیو، آنچلوتی و حالا بنیتز و همچنین مربیان تیم ملی. فکر می کنم هرکس سبک و عقاید متفاوتی دارد. آنها افراد متفاوتی هستند. بنابراین من فقط بهترین ویژگی های آنها را برداشت می کنم. من به خاطر کمک های زیاد مربیانم به بازیکنی که امروز هستم تبدیل شده ام.

وی در مورد مشکلات اخیر خود نیز گفت:

فقط مسائل شخصی نبودند، بلکه مشکلات جسمانی هم داشتم، اما به دلیل فرم نه چندان خوب خود از آنها به عنوان بهانه استفاده نمی کنم. ما فرازمینی نیستیم، من که نیستم، و ما هم لحظات سختی را سپری می کنیم، اما آنها به گذشته مربوط می شوند و حالا من بهتر شده ام. همه ما لحظات بد هم داریم و این طبیعی است که بالا و پایین هایی داشته باشیم. حالا بیشترین چیزی که می خواهم، پیشرفت در هر مسابقه و کمک به رئال مادرید است تا از لحاظ شخصی نیز فصل خوبی داشته باشم. در مورد مشکلات شخصی خود هرگز به شما یا هرکس دیگری چیزی نخواهم گفت، چون با من خواهند ماند اما آنچه که می توانم بگویم، این است که در ابتدای فصل مشکلاتی داشتم. حالا خیلی بهتر هستم، احساس بهتری دارم و این را در زمین نشان می دهم.

در نهایت کاپیتان تیم ملی پرتغال راجع به شانس برنده شدن توپ طلا هم گفت:

شخصاً فکر می کنم که فصل بسیار خوبی داشتم [2014/15]، شاید بهترین فصلی بود که سپری کردم. خوب هستم و در جای مناسبی قرار دارم، اما نیمار و مسی هم به خاطر فتح چمپیونزلیگ جایگاه خوبی دارند. بنابراین فکر می کنم که امسال کمی سخت تر خواهد بود، اما غیرممکن نیست. خوشحالم که جزو نامزد های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2015 هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز