خبرگزاری کار ایران

مهدی کیانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مقابل پرسپولیس 3 امتیاز را می‌خواهیم/قهرمانی و سهمیه آسیا را می‌خواهیم

همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس به تیم‌ها انگیزه می‌دهد و ما هم تیم خوب و باانگیزه‌ای هستیم و امیدوارم 3 امتیاز را از پرسپولیس بگیریم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: امیدوارم با روحیه خوبی که داریم 3 امتیاز را از پرسپولیس بگیریم.

مهدی کیانی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داریم چون هفته قبل سپاهان را بردیم و روحیه خوبی داریم و همه آماده ایم. همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس به تیم‌ها انگیزه می‌دهد و ما هم تیم خوب و باانگیزه‌ای هستیم و امیدوارم 3 امتیاز را از پرسپولیس بگیریم.

وی افزود: پرسپولیس تیم خوب و جوانی است و از تیم های خیلی خوب ایران است. پرسپولیس فوتبال خیلی خوبی بازی می کند و نسبت به گذشته بهتر کار می کند. امیدوارم بتوانیم بازی خیلی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

وی درباره عدم حضور مهدی طارمی در این دیدار حساس گفت: عدم حضور طارمی در این بازی به ما کمک می‌کند تا راحت تر بازی کنیم. طارمی بازیکن خوب و بزرگی است و می تواند در زمین خیلی کارها بکند اما ما برای تمام نقاط ضعف و قوت پرسپولیس برنامه داریم و سعی می کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

هافبک گسترش فولاد تبریز در مورد عملکرد تیمش اظهار داشت: تا الان از عملکرد تیم مان راضی هستم. البته ما بدشانس هم بودیم و اکثر بازیهای ما خارج از خانه بود و اگر داخل خانه بازی می کردیم بهتر نتیجه می گرفتیم. فکر می کنم در نیم فصل دوم بهتر نتیجه می گیریم و شگفتی ساز می شویم. ما امکانات و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم در شان و شخصیت تیم گسترش نتیجه بگیریم؛ به دنبال قهرمانی و سهمیه آسیا هستیم و با ادامه این روند خوب می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

کیانی در مورد پیوستن قلعه نویی به تراکتورسازی نیز واکنش نشان داد و گفت: باشگاه تراکتورسازی دنبال تغییر و تحول بود و قلعه نویی می تواند به آنها کمک کند. درست است جو موجود علیه قلعه نویی است و حاشیه هایی ایجاد شده اما الان تراکتورسازی از هر چیز دیگری مهم تر است. تراکتورسازی بازیکنان خوب و بزرگی دارد و قلعه نویی هم برای این تیم زحمت کشیده است. باید همه دست به دست هم بدهند و تراکتور را به روزهای اوجش برگردانند.

کد خبر : ۳۲۸۹۴۷