خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از دیدار سایپا و استقلال اهواز؛

جلالی: بازیکنان سایپا به اهمیت دیدار با استقلال اهواز واقف هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۰۳۰

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان به خصوص در این رابطه به اهمیت بازی واقف هستند، آنها می‌توانند بازی خوبی را در دیدار فردا به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا؛ مجید جلالی در نشست پیش از دیدار سایپا و استقلال اهواز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: همه ما این مسئله را می‌دانیم که بازی فردا چقدر می‌تواند در رتبه‌مان در جدول مهم باشد. بازیکنان به خصوص در این رابطه به اهمیت بازی واقف هستند، آنها می‌توانند بازی خوبی را در دیدار فردا به نمایش بگذارند. 

وی افزود: محرومی نداریم اما مسعود ابراهیم‌زاده و حامد فلاح‌زاده مصدومان ما برای این دیدار هستند. 2 بازیکن امید ما روز گذشته به تمرین ملحق شدند و خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با اینکه پس از تعطیلی چند روزه لیگ چطور تیمش را برای دیدار فردا آماده کرده است، اظهار داشت: با تعطیلات مکرر لیگ کنار آمده‌ایم و سعی کرده از علوم تمرینی استفاده کنیم تا تیم شرایط خوبی برای دیدار فردا داشته باشد. این موضوع را می‌دانیم که امسال قابلیت تیم‌ها بر اساس رتبه‌شان در جدول نیست. به عنوان مثال شاهد بودیم تیم‌های پایین جدول چطور مقابل تیم‌های بالای جدول خوب بازی کردند. بازیکنان سایپا اهمیت بازی مقابل استقلال اهواز را درک کرده و کاملا به آن اشراف دارند، بنابراین سعی می‌کنیم که از ابتدای بازی قوی شروع کنیم تا در نهایت موفق شویم. 

جلالی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری تیم سایپا برای فصل جاری سهمیه آسیا است یا نه، گفت: اعتقاد خودم این است که ما قابلیت این را داریم که به این عنوان دست پیدا کنیم. سعی می‌کنیم قدم‌هایمان را محکم برداریم تا در نهایت به این هدف برسیم.

وی در خصوص اینکه جواد نکونام به جای اینکه تمرکزش به سایپا باشد، در حال مصاحبه کردن در خصوص سرمربی تیم‌های دیگر است و اینکه چه برخوردی با او صورت می‌گیرد، گفت: از چیزی که شما می‌گویید بی‌اطلاع هستم. نکونام در تمرینات ما مانند جوان 19 ساله تمرین می‌کند و در دیدارهای ما بازیکن خوب و تاثیرگذاری است. 

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما در بازی‌هایتان از چند تاکتیک استفاده می‌کنید، عنوان کرد: واقعا نمی‌توانم به طور دقیق این موضوع را بگویم. ما یک اسکلت کلی برای بازی‌هایمان در نظر می‌گیریم و روی آن کار می‌کنیم. به عنوان مثال زمانی که با تیم‌های استقلال تهران، استقلال اهواز یا سپاهان بازی داریم به خصوصیات حریفمان نگاه کرده و براساس آن تمرین می‌کنیم و شگردها را به کار می‌گیریم.

جلالی در واکنش به سوال همان خبرنگار مبنی بر اینکه آیا مطمئن هستید که جایگاه‌تان تا پایان فصل محکم باشد، گفت: خیر، چرا که همواره در این سال‌ها که کار کرده‌ام شاهد این مسائل بوده‌ام. در فوتبال ایران کار کردن تنها تبحر داشتن در زمین نیست، فوتبال ما نیاز به دیپلماسی عمومی دارد که من فاقد آن هستم و متاسفانه از این بابت لطمه خورده‌ام. زمانی بوده که تیم من در صدر جدول قرار گرفته اما چون قواعد دیپلماسی را بلد نبوده‌ام، ضربه خورده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان این است که فوتبال ایران ناپاک است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم، سعی کرده‌ام تمرکزم روی کارم باشد و این را بدانید که منفعت من تنها برای فوتبال است. 

جلالی در خصوص اینکه آیا تیم امید می‌تواند به المپیک صعود کند، گفت: در 40 سالی که فوتبال را دنبال می‌کنم این تیم یکی از بهترین‌ تیم‌ها است. در برخی از پست‌های کلیدی که بازیکن نداشته‌ایم اکنون بازیکن داریم. خط دفاعی ما نیز با تمهیداتی که در نظر گرفته می‌شود ترمیم خواهد شد و به اعتقاد من تیم فعلی امیدوارکننده است. تجربه فاکتور مهمی است و امیدوارم کسانی که در اطراف تیم هستند بتوانند در این زمینه کمک کنند.

 بقایی مدیر رسانه‌ای تیم سایپا پیش از آغاز این نشست خبری عنوان کرد که فردا یک رکورد منحصر به فرد از ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا شاهد خواهیم بود و این بازیکن چهارصدمین بازی خود را در لیگ برتر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز