خبرگزاری کار ایران

رسول خوروش در گفتگو با ایلنا؛

گروه سپاهان متعادل است/برای لیگ قهرمانان تیم را تقویت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۰۳۱

سرپرشت تیم سپاهان که برای حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا عازم مالزی شده بود, اعتقاد دارد که زردپوشان اصفهانی با قرعه خوبی در این رقابتها روبرو شده اند.

رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان پس از رسیدن به ایران در مورد  قرعه‌ کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌ گروهی سپاهان با تیم‌ های النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده دیدار الاتحاد عربستان - الوحده گفت:

 از نظر من تیم ها همه در یک سطح هستند و نمی شود گفت که تیم های گروهی آسان تر و دیگری سخت است. ولی پس از بررسی های که انجام دادیم نسبت به تیم ها و مقام هایی که سال گذشته به دست آورده اند و شرایطی که الان در جدول دارند، گروه ما معتدل تر از سایر گروه ها است. البته منظورم این نیست که گروه آسانی داریم."

با توجه به شرایط فعلی که زیاد مساعد نست، فکر نمی کنید سپاهان در آسیا با مشکل مواجه بشود؟

خیر، فکر نمی کنم اینطور شود. چون با اضافه شدن دو بازیکن برزیلی و جذب چند بازیکن دیگر می توانیم شرایطمان را در مسابقات آسیایی بهتر کنیم.

برنامه ای برای تقویت تیم در آسیا دارید یا خیر؟

با توجه به جای خالی که در لیستمان داریم می توانیم چند بازیکن خوب جذب کنیم و با جذب یکی دو بازیکن خوب شرایطمان برای حضور در لیگ قهرمانان بهتر می شود.

به نظر شما کدام گروه آسان تر است؟

نمی شود گفت که کدام گروه آسان است ولی گروه تراکتورسازی سخت ترین گروه است. سایر گروه ها شرایط یکسانی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز