خبرگزاری کار ایران

مربی گسترش فولاد در گفت‌وگو با ایلنا:

پرسپولیس خوب بازی می‌کند اما سه امتیاز را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۲۸

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای بازی با پرسپولیس در اوج آمادگی هستیم.

عباس آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط ما خیلی خوب است و خدا را شکر مصدوم و محروم نداریم و همه بچه ها در اوج آمادگی هستند و با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می رویم.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس امسال یکی از تیم های خوب لیگ است و فوتبال خیلی خوبی بازی می کند و ما بازی سختی داریم. البته آنها هم کار راحتی ندارند و برای 2 تیم بازی سختی است. ما در آزادی قطعا به دنبال 3 امتیاز هستیم و بعد از آن به یک امتیاز فکر می کنیم اما قطعا با امتیاز باید از ورزشگاه برگردیم. البته کار سختی است اما چون پرسپولیس میزبان است آنها شرایط بهتری دارند. من بازیکن پرسپولیس بوده ام و تیم محبوب من است و هر وقت در آزادی مقابل آنها بازی می کنیم یک سری خاطرات بسیار خوب برایم زنده می شود چون با این تیم قهرمان شدم اما الان به گسترش فولاد تبریز تعهد دارم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم.

وی افزود: در حال حاضر تیم ششم جدول هستیم. ما بازی به بازی جلو می رویم و سعی می کنیم در هر بازی امتیازات کامل را بگیریم. ما به جدول نگاه نمی کنیم و بعد از پیروزی مقابل سپاهان تمام تمرکزمان روی پرسپولیس بود. تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و گرفتن سهمیه آسیا برای ما دور از دسترس نیست و بعید نیست سهمیه بگیریم چون توانایی آن را داریم.

آقایی در پایان گفت: وقفه های لیگ همه تیم ها را اذیت می کند. نمی دانیم در این شرایط چطور باید بازیکنان را حفظ کنیم و چطور باید برنامه تمرینی مان را تنظیم کنیم. مقصر این مشکلات کسانی هستند که تعطیلات را برنامه ریزی می کنند. نمی دانم تعامل باشگاهها و تیم ملی به چه شکل است اما این شرایط به ضرر فوتبال است چرا که مصدومان تیم ها زیاد هستند و مشکلات زیادی در باشگاهها به وجود آمده است و کار خیلی سخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز