خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پدیده در گفت‌وگو با ایلنا:

بیشترین ضربه را از اشتباهات فردی خورده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۹۰

هافبک باتجربه پدیده، تعطیلات مداوم لیگ را یکی از دلایل نتایج نامناسب تیم خود تا اینجای رقابت‌های لیگ می‌داند.

حسین بادامکی، کاپیتان تیم پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی سختی را پیش رو داریم، استقلال نتایج خوبی را گرفته است و در صدر جدول است، ضمن اینکه ما هم چند بازیکن مصدوم داریم که باعث شده است کمی از نظر کیفی سطح تیم تغییر کند، ولی تمام تلاشمان را می کنیم که نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با گذشت لیگ، تیم پدیده از نظر نتیجه گیری دچار مشکل شد بیان داشت: ما مشکلات زیادی را تجربه کردیم، چند بازیکن مصدوم و چند بازیکن محروم در بازی ها داشتیم که باعث شد دچار کمبود نفر در تیم شویم، ضمن اینکه تعطیلات مداوم لیگ هم در کیفیت فنی تیم ما خیلی تاثیرگذار بود و در روند خوب تیمی ما وقفه ایجاد کرد. اما جدا از همه اینها به نظر من اشتباهات فردی زیاد مهمترین و اصلی ترین دلیل نتایج نامناسب ما در چند بازی گذشته بود که موجب شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه با صحبت بیشتر راجع به تعطیلات پیاپی لیگ بخاطر اردوهای تیم ملی و امید افزود: این وقفه‌ها خیلی روی کیفیت تیم ما و در کل تمام تیم های لیگ اثر گذاشته است، تا بازیکنان می آیند که در شرایط بازی قرار بگیرند و به فرم ایده آل برسند، با این تعطیلی ها باز از شرایط مناسب خارج می شوند و تیم ها مجبور می شوند برای حفظ آمادگی بازیکنان بدنسازی کنند. این مساله تاثیرات بدی روی تیمها از جمله تیم ما داشته است که مدیران سازمان لیگ باید یک فکر اساسی در این مورد بکنند.

بادامکی در انتها راجع به نیاز به جذب بازیکن برای پدیده در نیم فصل و پیش بینی خود از نتایج آینده این تیم گفت: واقعاً نیاز داریم که در چند پست بازیکن جذب کنیم، در صورتی که مدیران باشگاه بتوانند از نظر فنی نیاز تیم را برطرف کنند، قطعاً در نیم فصل دوم نتایج بهتری می گیریم و می‌توانیم به رده‌های بالاتر جدول برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز