خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان-پدیده

مهاجری: دوست داشتم جای ویسی بودم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۳۰

سرمربی تیم پدیده گفت: با توجه به شرایطی که تیم ما و استقلال خوزستان دارد این نوید داده می‌شود که فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: جا دارد خوشحالی خودم را از ورود آقای قلعه‌نویی به لیگ برتر ابراز کنم. با این مربیان لیگ جذاب‌تر می‌شود و امیدوارم مربیان به گونه‌ای عمل کنند که تماشاگران را به ورزشگاه‌ها بکشانند. به نظرم آمدن قلعه‌نویی نکته مثبت لیگ است.

وی در ادامه در خصوص تیم ملی امید نیز با گله‌مندی از روند کاری تیم ملی امید، گفت: از مایلی‌کهن که خود سابقه کار در راس تیم‌های ملی را دارد خواهش می‌کنم که وقتی باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل دارند زمانی که بازیکنان به تیم‌های خود برمی‌گردند شرایط استفاده از آنها برای تیم‌ها وجود داشته باشد. اگر تعامل باشد به نفع باشگاه‌ها و تیم ملی است. طبق آنچه متوجه شده‌ایم در پروسه‌ای که بازیکنان در اختیار تیم ملی امید بودند 14 روز تمرین و چند بازی تدارکاتی داشتند. در هر صورت تعامل به نفع همه است.

سرمربی تیم پدیده در ادامه خصوص استقلال خوزستان عنوان کرد:‌ همیشه دوست داشتم در شرایطی کار کنم که مانند شرایطی باشد که در استقلال خوزستان رقم می‌خورد. این باشگاه سه سال به رییسی اعتماد کرد و رییسی هم نشان داد که جذب بازیکنان بزرگ دلیلی بر نتیجه‌گیری نیست. آقای رییسی به این مهم جامه عمل پوشانده است. البته من هم تجربه این کار را در سیاه جامگان داشتم و امیدوارم چنین مسائلی بر سایر مسائل سنگینی کند و صرف نتیجه گرفتن مربیان را قربانی نکنیم.

مهاجری در خصوص غایبان تیمش در دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان گفت: باید بگویم حاضرین ما کمتر از غایبان‌ هستند و در بازی فردا چندین بازیکن از جمله احمدی و عباسیان را در اختیار ندارم. کارمان سخت است ولی قطعا با توجه به تیم ما و استقلال خوزستان، این نوید داده می‌شود که شاهد یک بازی خوب خواهیم بود.

وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل عنوان کرد: درصدد جذب بازیکن هستیم. تیم ما از نظر ساختار تیمی ساختار خوبی دارد و خوب فوتبال بازی می‌کند و با جذب سه چهار بازیکن می‌توانیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم.

سرمربی تیم پدیده در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه نسبت به بکارگیری مهدی زبیدی در استقلال خوزستان با توجه به مشکل کارت پایان خدمتش، گفت: در این زمینه با آقای روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان صحبت کردم و نمی‌دانم این قضیه از کجا نشات گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز