خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس-گسترش فولاد؛

برانکو: پرسپولیس با همین نفرات به اهدافش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۴۵

سرمربی پرسپولیس معتقد است که از تعطیلات هفته گذشته لیگ به خوبی استفاده کرده است.

برانکو ایوانکوویج در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد اظهار داشت:

روزهای ماه ربیع را به شما تبریک می‌گویم بعد از تعطیلات باید به مصاف گسترش فولاد برویم. از فرصت اخیر استفاده خوبی کردیم و 8 جلسه تمرین در کیش انجام دادیم و ادامه تمرینات را در تهران پیگیری کردیم. خوشبختانه همه بازیکنان سلامت هستند و بازیکنان ملی‌پوش امید هم به ما اضافه شدند. فقط مهدی طارمی و علیپور محروم هستند.

وی ادامه داد:

گسترش و استقلال خوزستان پدیده‌های لیگ هستند و دارای یکی از بهترین دفاع‌های لیگ هستند که در راس آن محمد نصرتی است. این موضوع به آْنها بالاترین انگیزه را می‌دهد. ما مثل همیشه برای برد به میدان می رویم. طبیعی است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با همه توان و قدرت به مصاف ما خواهند آمد. چیزی که از بازیکنان می‌خواهم انگیزه و شوقی است که در همه بازی‌ها به اجرا گذاشته‌اند در این بازی هم به اجرا بگذارند. نباید حریف فکر کند که آنها را دست کم گرفته‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نداشتن 2 مهاجمش در این دیدار گفت:

طارمی و علیپور را نداریم اما 2 - 3 مهاجم دیگر را داریم و این اولین و آخرین بازی نخواهد بود که بدون آنها بازی می‌کنیم یا بازی خواهیم کرد.

برانکو در مورد دیدار سرخابی‌ها با تبریزی‌ها تاکید کرد:

گسترش فولاد با همه توان و شوقش به این بازی می‌آید و صحبت‌هایی که از طرف آنها شده است فریب آنها را نمی‌خوریم. آنها خوش بین هستند و برای رویارویی با ما هدف دارند. بازی‌های دیگر اصلا برای من مهم نیست.

وی در مورد اینکه گسترش به دنبال تخریب بازی حریف است گفت: ما

این مسئله را می‌دانیم، آنها سازمان دهی شده بازی می کنند. بازیکن خوبی مثل نصرتی دارند. یکی از بهترین دفاع‌های لیگ را دارند که 9 گل خورده اند. تیم بسیار خوبی است که خیلی نزدیک به استقلال باختند. همه تلاش‌شان را می‌کنند که در بازی با ما نبازند. بازی سخت و محکمی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد خریدهای نیم فصل گفت:

برای این مسئله زود است و تا کنون در این زمینه خیلی صحبت کرده ام. به بازیکنانم اعتماد دارم، در لیگ ایران و لیگ های دیگر بازیکن زیاد است که بتوانند به تیم ما کمک کنند اما آنها هم قراردادهای محکمی با باشگاه‌هایشان دارند. ما هم تیمی داریم که به حق بازیکنانش لباس پرسپولیس را پوشیده‌اند. با همین بازیکنان پرسپولیس می تواند به اهدافش برسد. پروسه انتخاب بازیکن جدید هرگز متوقف نمی شود به خصوص برای پرسپولیس که به دنبال بازیکنان بهتر است.

وی در مورد اینکه کی‌روش معتقد است مربیان در لیگ بازیکنان را خوب تربیت نمی‌کنند گفت:

من نمی‌توانم صحبت شخص دیگری را تفسیر کنم. کی روش مربی بزرگی است که در تیم ملی پرتغال و باشگاه های بزرگ کار کرده داست نمی خواهم وارد این مسائل شوم. تمرکز من روی پرسپولیس است و تلاش می کنم بازیکنان را برای تیم ملی آماده کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز