خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ پرسپولیس- گسترش فولاد

سه امتیاز حیاتی برای بالانشین شدن

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۴۰۱

تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد در هفته چهاردم لیگ برتر کشور در یک دیدار حساس با قضاوت تورج حق وردی به مصاف هم می روند.

زمان و مکان بازی

سه امتیاز حیاتی برای بالانشین شدن

پرسپولیس-گسترش فولاد

سرخپوشان تهرانی در شرایطی مقابل رقیب تبریزی خود قرار می گیرند که از دست دادن پیروزی برابر نفت تهران در هفته سیزدهم باعث سقوط پرسپولیس به رده هشتم شد، بردی که می‌توانست آنها را به مکان پنجم جدول برساند. در آن مسابقه مهدی طارمی که یک گل نزن بزرگ لقب گرفت، با دریافت کارت زرد از داور بازی با گسترش فولاد تبریز را از دست داد تا برانکو روی گزینه‌های دیگر از جمله جری بنگتسون برای دیدار روز دوشنبه تمرکز کند.

پرسپولیسی‌ها با کسب سه امتیاز حساس این بازی می‌تواند خود را به مدعیان قهرمانی و آسیایی شدن نزدیک‌تر کرده و روزهای بهتری را برای این خود در جدول رقابتهای لیگ رقم بزند. آنها که هفته پانزدهم هم برابر راه‌آهن صف آرایی خواهند کرد، در صورت برتری در این دو بازی نیم فصل نخست را با کسب جایگاهی مناسب به اتمام رسانده و پایانی شرینی بر شروعی تلخ را برای خود به ارمغان می‌آوردند.

البته بردن گسترش فولاد تبریز رده ششمی که هفته پیش سپاهان اصفهان را درخانه مغلوب کرده، کار آسانی نیست اما برانکو و تیمش می‌دانند در صورتیکه در این بازی هم امتیاز از دست بدهند، محکوم به سقوط به نیمه پائین جدول خواهند شد.

در این مسابقه که مهدی طارمی و امید عالیشاه محروم هستند، همانطور که اشاره شد شانس دوباره به جری بنگتسون می‌رسد که با درخشش در مستعطیل سبز، نشان دهد برانکو باید بیشتر به او اطمینان کند؛ این همان موضوعی است که می‌تواند به خوبی خلا طارمی در این بازی را پرکند.

در این بازی که برای پرسپولیس حکم سقوط یا صعود را دارد، تیم گسترش هم با هدف نزدیک شدن به صدرنشینان به میدان می‌آید و اگر در این بازی که ارزش 6 امتیازی دارد، به پیروزی برسد، شانس رسیده به جایگاه چهارم در پایان این هفته را دارد.

اگر گسترش در آخرین مسابقه هفته چهاردهم امتیازی از دست بدهد، احتمالا با جایگاه ششم که برای تیم دوم شهر تبریز، رتبه قابل قبولی است، باید وداع کند. پرسپولیس و جوانان برانکو هم انگیزه بالایی دارند که با برتری در این مسابقه، ضمن جبران ناکامی در بازی قبلی، جایگاه بهتری را در جدول بدست آوردند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پرسپولیس:

سه امتیاز حیاتی برای بالانشین شدن

گسترش فولاد: گئورگی گئورگیف، سیدامید نظامی‌پور، مگنو باتیستا داسیلوا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمدامین درویشی ، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز