خبرگزاری کار ایران

بازی ما و تراکتور می توانست کیفیت بالاتری داشته باشد

صالح: استراتژی ما مقابل تراکتور در جام حذفی متفاوت خواهد بود

خودم هم فکر می کنم کیفیت این بازی می توانست بهتر باشد. نه اینکه کیفیت بازی خیلی پایین بود اما می توانست کیفیت بالاتری داشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه دوم مقابل تراکتورسازی مسلط بر بازی بودیم و می توانستیم ببریم.

مجید صالح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با اینکه هوا سرد بود بازی خوبی مقابل تراکتورسازی در تبریز انجام دادیم. ما در نیمه دوم مسلط بودیم و می توانستیم بازی را ببریم. ما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و نتوانستیم برنده بازی باشیم. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت داشتیم اما باید بهتر استفاده می کردیم.

وی افزود: تراکتورسازی یک سری تغییراتی داشته و در مجموع خوب بود اما نیاز به زمان بیشتری دارند تا آقای قلعه نویی تفکراتش را در این تیم پیاده کند. در مجموع تراکتورسازی تیم خوبی است و هفته آینده بازی سختی در جام حذفی مقابل آنها داریم.

وی در مورد کیفیت پایین بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: خودم هم فکر می کنم کیفیت این بازی می توانست بهتر باشد. نه اینکه کیفیت بازی خیلی پایین باشد اما می توانست کیفیت بالاتری داشته باشد. حساسیت بازی و موقعیت دو تیم در جدول و سرمای هوا هم تاثیرگذار بود. به هر حال هنوز جزو صدرنشینان جدول هستیم و تا آخر مسابقات ممکن است ده بار جدول بالا و پایین شود اما روز آخر باید جدول را نگاه کنیم.

مربی استقلال در مورد بازی تیمش با تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: شرایط آن بازی فرق می کند. ممکن است آن بازی به وقت اضافه یا ضربات پنالتی بکشد چون باید برنده داشته باشد. ما نگاه ویژه ای به آن بازی داریم چون با 2 بازی دیگر می توانیم به آسیا برسیم و هر سه تیم استقلال و تراکتور و ذوب آهن نگاه خاصی به جام حذفی دارند. قطعا دلمان می خواهد برنده شویم و به فینال برسیم و قهرمان شویم.

صالح در پایان گفت: بازی ما و تراکتورسازی در لیگ بازی احتیاطی نبود و اتفاقا دیروز بازی خیلی خوبی بود و موقعیت هایی که ایجاد شد احتیاط در زمین نبود اما در جام حذفی استراتژی ما متفاوت خواهد بود.

کد خبر : ۳۲۹۵۷۷