خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس ۱-۰ گسترش فولاد

تک گل سه امتیازی بنگستون پرسپولیس را به رده ششم فرستاد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۶۹۳

تیم‌های پرسپولیس و گسترش‌فولاد در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ پرسپولیس با کمترین تغییر و با اضافه کردن بنگستون به جای طارمی محروم وارد زمین شد و مطابق دیدارهای گذشته اش بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت های خوبی روی دروازه گیورگیف ایجاد کرد.
شاگردان کمالوند هم در تلاش بودند با استفاده از تجربه محمد ابراهیمی، محمد نصرتی و اسدی نبض بازی را از سرخ ها بگیرند تا هم تیمی های شان به جو بازی عادت کنند اما میدانداری مسلمان و نوراللهی در کنار فرارهای رضاییان و عالیشاه این فرصت را به آنها نمی داد. گسترشی ها که چاره را در بازی فیزیکی دیده بودند بارها با متوقف کردن بازیکنان پرسپولیس سعی در قطع جریان بازی و کاهش سرعت حریف را داشتند که این تاکتیک هم با توجه به بازیکنان تکنیکی پرسپولیس بی اثر ماند و در نهایت آنها روی یکی از حملات خود و با استفاده از تکنیک مسلمان و ارسال دیدنی اش و ضربه تمام کننده بنگستون به گل دست یافتند و نیمه اول را برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی فشار تیم گسترش فولاد برای زدن گل تساوی بیشتر شد و در چند نوبت نیز شاگردان کمالوند توانستند روی دروازه مکانی خطر ایجاد کنند که هربار با بی دقتی مهاجمان خود و عملکرد خوب دروازه بان پرسپولیس در به ثمر رساندن گل موفق بودند، در ادامه پرسپولیسی ها با حفظ توپ مناسب نبض بازی را در اختیار گرفتند تا بیست دقیقه پایانی بازی علیرغم حساسیت بالا دارای صحنه های جذابی نباشد و در انتها نیز پرسپولیس با تک گل سه امتیازی مهاجم خارجی خود توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد.

پرسپولیس با این برد با کسب 22 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

استادیوم آزادی         /       تماشاگر: 5 هزار نفر

 

داور: تورج حق وردی – بابک داوری – سعید قاسمی – محمد ملکی

 

اخطار: جری بنگستون (34) پرسپولیس - داریوش شجاعیان (87) گسترش

 

پرسپولیس:

سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی(C)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده (61 میلاد کمندانی)، جری بنگستون و امید عالیشاه (84 بابک حاتمی).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

گسترش فولاد تبریز:

گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی (80 سعید دقیقی)، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیرحسین کریمی (62 علیرضا لطیفی).
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز