خبرگزاری کار ایران

ایمان عالمی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ دودستگی بین هواداران تراکتور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۱۵۸

دستیار سرمربی جدید تراکتورسازی بحث جدایی سامان نریمان جهان از این تیم را رد کرد.

ایمان عالمی مربی تیم تراکتورسازی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا  راجع به حضورش دراین تیم گفت:

تراکتور یکی از تیم های بزرگ لیگ است و مردم آذربایجان عاشق این تیم هستند. من بسیار خوشحالم که درخدمت تیم تراکتورسازی هستم. ما 4 سال پیش هم در این تیم بودیم و موفق شدیم تراکتور را آسیایی کنیم. انشالله این فصل هم برای موفقیت تراکتور تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد کار کردن کنار قلعه نویی عنوان کرد:

رزومه آقای قلعه نویی مشخص است. ایشان مربی بسیار بزرگی هستند و چندین جام قهرمانی معتبر به دست آورده اند. کار کردن با ایشان بسیار خوب است. ما در زمان بازیگری هم دوست بودیم الان هم که در خدمت ایشان هستی.

مربی تراکتور در مورد شرایط فعلی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد:

از نظر روحی و روانی بازیکنان کمی مشکل  دارند. تمام سعی و تلاش ما این است که شرایط روحی تیم را بهبود ببخشیم. بعد از بازی با استقلال که یک نمایش خوب داشتیم شرایط روحی بازیکنان بهتر  شده و اینک انگیزه و اعتماد به نفس بالایی دارند.

عالمی در مورد اینکه کادر جدید چه زمانی  می تواند  افکارش در تیم را اعمال کند، تصریح کرد:

ما به دنبال این هستیم که فرصتی پیدا کنیم و آرامش خاطری به تیم بدهیم و هدفی که آقای قلعه نویی در سر دارد را به بازیکنان القا کنیم. ما به زمان نیاز داریم و فکر می کنم که هفته هجدهم که تعطیلی در پیش داریم می توانیم در اردو تفکرات خودمان را اجرا کنیم.

وی اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی تراکتور گفت:

 ایشان از بازیکنان بزرگ کشور مان هستند و در جام جهانی هم حضور داشتند و مسلما تجربیات آقای رضایی  به درد تیم خواهد خورد. وی مراحل مربیگری را طی کرده اند و می توانند به خوبی به تیم کمک کنند.

مربی تراکتور در مورد دو دستگی بین هواداران اظهار داشت:

به هیچ وجه دو دستگی در بین هواداران و تیم وجود ندارد، بعد از حواشی روز اول حضور قلعه نویی در تبریز، الان جو بسیار خوب شده و هواداران یکپارچه تیم را تشویق می کنند. امیدوارم در آینده آقای قلعه نویی و عباسی شرایطی ایجاد کنند که در شان نام تراکتور ظاهر شویم و بتوانیم با کسب نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم.

عالمی در مورد بازی حساس تراکتور  با استقلال در  جام حذفی عنوان کرد:

بازی حذفی باید یک برنده داشته باشد و نمی توان به مساوی بسنده کرد. بازی حساسی مقابل استقلال داریم. جام حذفی جام شگفتی است و دو تیم هم تیم های بزرگی هستند. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم. ما نقاط ضعف و قوت تیم حریف را بررسی کرده ایم و روی آنها کار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود ادینیو به تراکتور اضافه خواهد شد گفت:

الان در مورد این مساله نمی شود صحبت کرد. انشالله با موفقیت به نیم فصل برسیم و بعد در مورد این موضوع صحبت کنیم.

عالمی در مورد اینکه گفته می شود که کادر فنی جدید به نریمان جهان گفته به فکر تیم جدید باشد، یاد آور شد:

 به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و صد در صد شایعه است. سامان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز