خبرگزاری کار ایران

هافبک سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا:

سپاهان این فصل مشکل مالی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۱۷۴

هافبک جوان تیم سپاهان بر این عقیده است که سرمربی جدید این تیم تاکنون در نتیجه گرفتن بدشانس بوده است.

علی کریمی هافبک تیم سپاهان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تساوی 0-0 تیمش مقابل راه آهن در هفته چهاردهم گفت:

بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم ولی متاسفانه بد شانس بودیم. حداقل می توانستیم با یک گل پیروز میدان باشیم که بازی مساوی شد.

وی در مورد دیدار هفته پانزدهم تیمش با پدیده عنوان کرد:

ما برای برد به مشهد می رویم و با توجه به اینکه چند هفته است به پیروزی دست نیافته ایم باید این بازی را ببریم  ولی بازی بسیار سختی در پیش داریم. برای صعود به رده های بالای جدول باید با دست پر به اصفهان بازگردیم.

کریمی در مورد اینکه تیمش برای بازی با پدیده گردانی و کرمی را در اختیار ندارد، آیا کارشان سخت می شود، گفت: صد در صد نبود آنها تاثیر دارد ولی بازیکنان جوان خوبی در تیم داریم که انشالله بتوانند نبود دو بازیکن کلیدی ما را جبران کنند.

هافبک سپاهان در مورد شرایط مالی تیم سپاهان اظهار داشت:

مشکل مالی که در همه تیم ها وجود دارد که در سپاهان هم هست، دریافتیمان کمی به تاخیر افتاده است ولی به آن صورت مشکل بزرگی نیست که روی عملکردمان تاثیری بگذارد. خوبی تیم سپاهان این است که هر زمانی پول نداشتیم و هر مشکلی داشتیم در درون تیم بوده و حاشیه به تیم لطمه نزده است.

وی در مورد استیماچ سرمربی جدید تیم سپاهان و نتایج نه چندان خوب این تیم در چند هفته اخیر گفت:

آقای استیماچ مربی خوب و باهوشی است ولی باید به وی زمان داد. با چند بازی نمی شود در مورد مربی اظهار نظر کرد چون متاسفانه ایشان کمی هم بدشانس بودند. امیدوارم در ادامه موفق باشند.

کریمی در پایان در مورد اینکه آیا امیدوارید به بالای جدول صعود کنند و مدعی قهرمانی باشند، عنوان کرد:

صد در صد باز هم شرایطمان خوب خواهد شد و به قهرمانی هم فکر می کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز